Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:52:54 GMT

اردوی‌ ملی‌پوشان تکواندو از شنبه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۵۸۹

اردوی‌ ملی‌پوشان تکواندو از شنبه آغاز می‌شود

اردوی مردان ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو کشورمان با حضور ۶ نفر از روز شنبه ۱۵ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم ملی تکواندو در گروه مردان با حضور آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و امیرمحمدبخشی و سجاد مردانی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین های تکواندو کشورمان تمرینات خود را شروع می کنند.

 

 تمرینات دختران ملی پوش تکواندو نیز از اول مهرماه آغاز می‌ شود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل

بین الملل تابناک: گزارش ها و تحرکات نظامی و امنیتی در منطقه حاکی از آن است که شمارش معکوس برای حمله ایران علیه اسرائیل آغاز شده است و پیش بینی می شود تا ساعات آینده عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم آغاز شود.

لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل 

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، همه فعالیت‌های آموزشی در سراسر فلسطین اشغالی به حالت تعطیل درآمده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی به طور رسمی لغو کلاس‌ها از روز شنبه را با رعایت محدودیت‌های داخلی اعلام کرد.

بر اساس اعلام گزارش رسانه‌های صهیونیستی، یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفر فردا (یکشنبه) به مجارستان و اتریش را به دلیل شرایط امنیتی لغو کرد.

همچنین همه سیاستمداران رژیم صهیونیستی دستور ماندن در فلسطین اشغالی و لغو تمام سفرهای خود به خارج از کشور را دریافت کردند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند، فردا (یکشنبه) شلوغ‌ترین روز در فرودگاه بن گوریون به دلیل دستورالعمل‌های جبهه داخلی خواهد بود و تاکنون ۵۵ هزار مسافر از این فرودگاه استفاده کردند.

این درحالی است که همزمان با تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی و برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو، منابع صهیونیستی امروز (شنبه) از قطعی گسترده برق در این شهر خبر دادند.

جلسه اضطراری تیم امنیت ملی آمریکا 

مقامات آمریکایی اعلام کردند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه، لوید آستین وزیر دفاع و نیز رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نشست جو بایدن با تیم امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی آخرین رویدادهای خاورمیانه و حمله ایران به اسرائیل حضور می یابند.

 متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی به شبکه سی ان ان گفت: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه در نشست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی وی حضور خواهد داشت.

یکی مقام وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد: لوید آستین وزیر دفاع و ژنرال سی کیو براون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  • آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل