Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@13:42:57 GMT

واکنش ایوان راکیتیچ ه بازگشت به سویا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۶۲۸

واکنش ایوان راکیتیچ ه بازگشت به سویا

ایوان راکیتیچ، از بازگشت به تیم قبلی خود یعنی سویا بسیار خوشحال به نظر می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته انتقال رسمی ایوان راکیتیچ بازیکن پیشین بارسا به سویا، تیم سابقش به شکل رسمی اعلام شد. این هافبک کروات قرارداد چهار ساله ای با باشگاه سویا امضا کرد و حالا امیدوار است که بتواند روزهای خوش گذشته را با این تیم آندولسی تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکیتیچ سه سال و نیم موفق را در سویا پشت سر گذاشت و درخشش در همین تیم بود که باعث شد چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به او دوخته شود و نهایتاً به بارسلونا نقل مکان کند. حالا بعد از بازگشت به سویا او امیدوار است که با این تیم موفقیت های بزرگی به دست آورد. راکیتیچ در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت:

” با کمال احترام ششمین عنوان قهرمانی لیگ اروپا برای ما به دست آمد‌‌. در واقع ما بیشتر از هر تیم دیگری به این جام علاقمند هستیم.”

راکیتیچ در ادامه گفت:

“سویا قصد دارد گام بعدی را در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر دارد. اگرچه قصد نداریم در عین حال هیچ فشار اضافه ای به خودمان وارد کنیم. به دنبال مشخص شدن مسیر مان هستیم و من اشتیاق زیادی در مورد آینده دارم. شرایط سویا با ۹ سال پیش که من اینجا را ترک کردم فرق کرده است. با این حال از اینکه به خانه بازگشتم بسیار خوشحال هستم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ سویا بارسلونا ایوان راکیتیچ بارسلونا سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور به کشور بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم