Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مسکن استان لرستان از اعلام پایان بازسازی مناطق سیل زده پلدختر توسط رییس جمهور خبرداد.

مسعود رضایی اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات جدید تکمیل واحدهای نیمه تمام سیل زدگان در شهرهای پلدختر و معمولان میتوانند جهت تشکیل پرونده به ستادهای بنیاد مسکن معین اردبیل و اصفهان در معمولان پلدختر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک سینا آمادگی دارد که برای این افراد سیل زده پرونده  تشکیل و با دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی  واحد های آنها تکمیل شود.

رئیس بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: روستای سیل زده ملاوی که تا کنون بلاتکلیف مانده بود توسط مسوولان مشکلات پیش روی آنها برطرف و مقررشد از اراضی روستای سراب حمام برای احداث اهالی این روستا تفکیک شود.

وی اضافه کرد: اهالی روستای ملاوی می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن و ثبت نام در سامانه جهت دریافت زمین و آغاز فعالیت احداث منازل مسکونی خود در روستای سراب حمام تشکیل پرونده دهند.

رضایی یادآورشد: قسمتی از دایک حفاظتی روستای چم مهر معارض دارد که فرماندار پلدختر نسبت به رفع معارض آن اقدام می کند و با همکاری شرکت خانه گستر ادامه فعالیت آن آغاز میشود.

وی ادامه داد: افراد سیل زده سایت چهار هکتاری شهر پلدختر جهت تشکیل پرونده برای دریافت سند و مراحل نهایی واگذاری اراضی به  اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

رییس بنیاد مسکن استان لرستان با بیان این که ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرستان سیل زده پلدختر بازسازی و تعمیرشده  است، گفت: واحدهای احداثی سیل زدگان این شهرستان  کمک بلاعوض دریافت کردند اما برخی از این واحدها به خاطر زیربنای زیاد هنوز تکمیل نشدند اما قابلیت بهره برداری و استفاده و سکونت در آن را دارند.

رضایی  افزود: با توجه به این که ستادهای معین اصفهان و اردبیل در حال تغییر و تحول و تحویل پرونده های سیل زده به استان لرستان هستند پایان بازسازی مناطق سیل زده لرستان در مراسمی در سطح کشور توسط رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور یکی از وزرا در پلدختر اعلام می شود.

/ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید حسین محمدی افزود: آسفالت ۴ رشته راه روستا‌های ازگم، بالا بَلگور، کما و زیمسار و ۵۳ واحد مسکونی ارزان قیمت روستائی درمراسمی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه‌سرا اضافه کرد: ۵۳ خانوار روستایی این شهرستان صاحب خانه شدند.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ، در مجموع ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی و آورده خانوار‌ها هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا