Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:15:01 GMT

شروع و پایان فرهاد؛ از مشهد تا مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۸۴۷

شروع و پایان فرهاد؛ از مشهد تا مشهد

چنانچه ارتباطات بین سرمربی و مدیرعامل استقلالی تغییری نکند، دیدار امشب استقلال و تراکتورسازی، آخرین بازی مجیدی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سی و سومین دوره رقابت های جام حذفی ایران، امروز با دیدار استقلال و تراکتورسازی به پایان می رسد. استقلال پس از پشت سر گذاشتن پرسپولیس توانست راهی دیدار فینال شود و تراکتور هم با عبور از سد نفت مسجدسلیمان، به دیدار پایانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از حاشیه های فراوانی که ظرف 10 روز گذشته پیرامون باشگاه استقلال به وجود آمد، وضعیت روابط بین مدیرعامل و سرمربی استقلال شکرآب است. سفر سعادتمند به ایتالیا جهت مذاکره با استراماچونی، به مذاق مجیدی خوش نیامد و سرمربی آبی پوشان پس از غلبه بر پرسپولیس از سمتش استعفا داد.


هر چند که فرهاد با پادرمیانی غفوری و نامجومطلق به استقلال بازگشت ولی مصاحبه های مجیدی و سعادتمند علیه همدیگر، به خوبی نشان دهنده تیرگی روابط این دو نفر است. مجیدی به صراحت اعلام کرد که دیدار امشب مقابل تراکتورسازی، آخرین حضور او بر روی نیمکت استقلال خواهد بود.

 

 

 


فرهاد مجیدی نخستین بار در هفته های پایانی لیگ هیجدهم، جانشین وینفرد شفر شد. پس از اینکه استقلال در مشهد، مقابل پدیده سابق و شهرخودروی کنونی شکست خورد، امیرحسین فتحی و علی خطیر مدیران استقلال تصمیم به برکناری سرمربی آلمانی تیمشان گرفتند و فرهاد مجیدی که به عنوان دستیار شفر مشغول به فعالیت بود، جای او را بر روی نیمکت تیم گرفت.


در واقع استارت سرمربیگری مجیدی در استقلال از مشهد زده شد و حالا دست تقدیر او را به جایی کشانده که بلیط حضور او بر روی نیمکت تیم را رزرو کرد. دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود و چنانچه فرهاد همچنان بر سر حرفش بماند و پس از این دیدار جمع آبی پوشان را ترک کند، او در همان شهری که سرمربیگری در استقلال را استارت زد، از نیمکت این تیم نیز خداحافظی می کند.


مجیدی امیدوار است با کسب عنوان قهرمانی، به عنوان یک قهرمان تیم را ترک کند تا همیشه بلیط بازگشت به استقلال را در جیبش داشته باشد. فرهاد که آخرین جام قهرمانی استقلال در لیگ برتر را بالای سر برده، سرشار از امید و انگیزه است تا خاطرات شیرینش را با آبی ها تکرار کند و بنا به وعده ای که داده بود، قهرمانی در جام حذفی را به هواداران استقلال تقدیم کند.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • خلاصه بازی استقلال و شمس‌آذر + فیلم
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی