Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره از آغاز فعالیت تبلیغاتی در دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود. - اخبار استانها -

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به مدت یک هفته؛ اظهار داشت: به سبب شیوع کرونا در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تبلیغات محیطی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل ستاد و اجتماعات و توزیع اقلام تبلیغاتی ممنوع است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در21 شهریور ماه افزود: دو نامزد انتخابات دور دوم در اهواز در بازه یک هفته‌ای تبلیغات می‌توانند از فرصت فضای مجازی و صداوسیما استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان درباره جزئیات حضور نامزدهای دور دوم در صداوسیما گفت: مقرر شده برای هر کدام از 2 نامزد حوزه انتخابیه اهواز، پنج دقیقه تیزر تبلیغاتی و یک گفت وگوی 25 دقیقه (در مجموع 30 دقیقه) در پنج نوبت از شبکه استانی خوزستان و 6 نوبت از صدای خوزستان پخش شود.

وی با اشاره به هماهنگی بین نامزدها و فرمانداریها و شهرداری ها برای نحوه انتخابات در دور دوم بیان داشت: براین اساس شهرداری موظف شده است فضای مناسب برای تبلیغات این دو نامزد را فراهم کند. نامزدها بدون پخش جزوه و اقلام انتخاباتی فقط مجاز به استفاده از پوستر، بنر، استند و بیلبوردهای تبلیغاتی را بر اساس اندازه‌هایی که قانون تعیین کرده، هستند.

اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلمانتخابات دور دوم مجلس 21 شهریور ماه به مدت 10 ساعت برگزار می‌شودتمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شد

وی با دعوت نامزدها و طرفداران به رعایت اصول اخلاقی دربازه تبلیغات گفت: نامزدها در استفاده از فضای مجازی دقت لازم داشته باشند. پلیس فتا تمام فعالیت‌ نامزدها و هواداران آنها را رصد و بر آنها نظارت می‌کند و در صورت لزوم با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان همچنین تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات را 704 شعبه بیان کرد و گفت: از این تعداد، 490 شعبه برای شهرستان اهواز، 85 شعبه کارون، 78 شعبه باوی و 51 شعبه حمیدیه اختصاص داده شده است.از تعداد کل شعب اخذ رای، 573 شعبه ثابت و 131 شعبه سیار پیش بینی شده و 525 شعبه شهری و 179 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

حسین زاده با اشاره تمیهدات لازم برای مقابله با کرونا در محل اخذ رای گفت: تمامی ضوابط بهداشتی مورد نیاز در شعب اخذ رای اتخاذ شده و مردمی نگرانی بابت حضور در سر صندوق رای نداشته باشند. برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان نیز 2 شعبه سیار اخذ رای تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/341/ ت

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید یکی از مسائل مورد توجه دست اندرکاران امر انتخابات باشد ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید یکی از مسائل مورد توجه دست اندرکاران امر انتخابات باشد ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۳ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۴ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۵ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۶ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۷ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۸ سد کلقان‌چای بستان‌آباد با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم ‎پیگیری رئیس مجلس از علت تاخیر در اجرای پل میانرود دزفول / قالیباف: این پل باید تا ۲۰ ماه آینده ‌تکمیل شود + فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات دور دوم دور دوم مجلس دوم مجلس رئیس جمهور فضای مجازی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود