Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:54:15 GMT

پرسپولیس، جلوتر از تمام لیگ

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۷۱۱

پرسپولیس، جلوتر از تمام لیگ

به گزارش ایرنا، در حالی که ۷ روز از آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران گذشته هنوز شاهد خریدهای پرتعداد نیستیم و همه چیز پیرامون خداحافظی بازیکنان از یک تیم و یا شایعات حول و هوش تیم‌ها و بازیکنان شناخته مطرح شده است.

با این وجود پرسپولیس بیشترین خرید ممکن را داشته است. آنها چهار خرید رسمی داشته‌اند و بقیه تیم‌ها روی هم تنها سه خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان هیچ تیم دیگری بازیکنی را به صورت رسمی جذب نکرده است. این سه تیم هم همگی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند و به همین دلیل خیلی زود دست به کار شده‌اند. تنها استقلال است که به خاطر بازی فینال جام حذفی کار خود را به صورت رسمی در بازار نقل و انتقالات آغاز نکرده است.

پرسپولیس بعد از سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر، امروز با احسان پهلوان هم به توافقی ۲ ساله رسید. هافبک سابق ذوب‌آهن می‌تواند در چند پست به تیم جدیدش کمک کند. او بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی شد. گفتنی است دیروز علی علیپور هم در باشگاه حاضر شد و بعد از ترک ساختمان در گفت‌وگو با هواداران اظهار نظرهایی کرد که مشخص است مذاکرات بین او و باشگاه به خوبی پیش رفته است.

پیش از این تیم سپاهان هم توانسته بود دانیال اسماعیلی‌فر را از ذوب‌آهن جذب کند تا فعلا ۲ بازیکن از این تیم اصفهانی جدا شده باشند. امروز هم این تیم با محمد محبی ستاره خود برای تمدید قرارداد به توافق رسید. محبی پیشنهادات خارجی داشت اما تصمیم گرفت همچنان در سپاهان بماند و امروز قراردادش را تمدید کرد.

شهرخودرو دیگر تیمی بوده که تا به اینجا با احمد الجبوری از نفت مسجدسلیمان و رحمان جعفری از نساجی مازندران قرارداد بسته است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن علی علیپور نقل و انتقالات محمد محبی نفت مسجد سلیمان حامد لک احسان پهلوان سعید آقایی شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن علی علیپور نقل و انتقالات محمد محبی نفت مسجد سلیمان حامد لک احسان پهلوان سعید آقایی شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن علی علیپور نقل و انتقالات محمد محبی نفت مسجد سلیمان حامد لک احسان پهلوان سعید آقایی شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی سعی کرد با نمایش تاکتیکی مقابل پرسپولیس راه‌های نفوذ را ببندد و اجازه ندهد سرخ پوشان به برتری برسند که غیر از یک ارسال از جناح چپ قوی سپید و ضربه سر عیسی آل‌کثیر، دروازه این تیم دیگر باز نشد و در این بین، مجید عیدی مدافع راست مهدی تارتار نمایش موثری داشت.

مجید عیدی که جزء مهره‌های تاثیرگذار ملوان انزلی در این فصل بوده و عملکردش در سمت راست خط دفاعی قوی سپید کمک زیادی به نتایج خوب این تیم داشته، در دیدار مقابل پرسپولیس هم بارها بازیکنان مقابل خود را آزار داد.

اوسمار تصمیم گرفته بود که بارها جای اوستون اورونوف و مهدی ترابی را در دو سمت زمین عوض کند و با این روش تیمش در حملات موفق کار کند و نتیجه بگیرد، اما مجید عیدی راه نفوذ سرخ پوشان را در آن جناح بسته بود و تقریبا در تمام نبردهای تن به تن با دو ستاره پرسپولیس برتری داشت.

مدافع راست ملوان در هشت تقابل با اورونوف موفق بود و نگذاشت ستاره ازبک پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته که گلزنی یا پاس گل داشت، این بار با تاثیرگذاری روی گل بازی را تمام کند.

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • ۵۰۰هزارگردشگر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی گلستان اسکان یافتند
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • انتشار آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال + عکس | چند درصد سهام این ۲ باشگاه عرضه می شود؟