Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:23:22 GMT

آتش‌سوزی مخازن حاوی روغن سوخته + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۶۲۸۵

آتش‌سوزی مخازن حاوی روغن سوخته + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی مخازن حاوی روغن سوخته در یک کارگاه صنعتی در جاده ورامین خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده ورامین، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12:04 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی واقع در جاده ورامین، محله قلعه‌نو، خیابان ذوالفقاری به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک بخش صنعتی بود، در بخشی از آن کارگاهی به وسعت حدود 500 متر وجود داشت که در زمینه تصفیه روغنهای سوخته فعالیت صورت می‌گرفت و هفت مخزن (سه مخزن روباز و سه مخزن روبسته) با ظرفیتهای مختلف در آن وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: هر هفت مخزن کاملاً شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به سایر بخشها و کارگاه‌های همجوار بود که آتش‌نشانان همزمان با استفاده از مقداری آب و کف، عملیات خاموش کردن آتش را خاموش کرده و از سرایت آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، از اتمام این عملیات در ساعت 13:04 و تحویل محل حادثه به مسئولان خبر داد.

آتش‌سوزی در برج مسکونی در خیابان شیخ بهایی + تصاویرآتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث اورژانس آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در برج مسکونی در خیابان شیخ بهایی + تصاویر آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر آتش‌سوزی در یک پاساژ در بازار تهران + فیلم و تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در برج مسکونی در خیابان شیخ بهایی + تصاویر آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر آتش‌سوزی در یک پاساژ در بازار تهران + فیلم و تصاویر واژه های کاربردی مرتبط حوادث اورژانس آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید ۲ حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند ۳ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۴ بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت ۵ وزیر بهداشت اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ را منصوب کرد ۶ اجرای همسان‌سازی حقوقها برای ۹۰ درصد بازنشستگان! ۷ "شاد۲" فردا برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان رونمایی می‌شود ۸ اولتیماتوم پلیس به اوباش: در صورت ادامه اوباش‌گری نقطه امنی در کشور برای آنها نخواهد بود مهمترین اخبار اجتماعی بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت شهریه مهدهای کودک ۳۱ درصد افزایش یافت/اعمال شهریه‌های جدید از تیر ماه! معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه به تراکنش از طریق "ساتنا" و "پایا" مشروط شد آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور جام حذفی فوتبال| توپ پُر تراکتور مقابل استقلال؛ شاگردان الهامی با برد پُرگل به رختکن رفتند تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث اورژانس آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث اورژانس آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی تصاویر آتش سوزی آتش نشانی تهران فیلم و تصاویر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار