Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس استان شنبه ۱۵ شهریور ماه بازگشایی خواهند شد و در این راستا آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست‌.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کورش مودت امروز پنج شنبه ۱۳ شهریورماه ۹۹ ضمن تاکید بر اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس در روز ۱۵ شهریور، اظهار کرد: مدارس سراسر خوزستان در روز ۱۵ شهریورماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همزمان با سراسر کشور بازگشایی خواهند شد و مجموعه تعلیم و تربیت استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که زنگ آغاز سال تحصیلی روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان خوزستان نواخته می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس برنا خوزستان ستاد کرونا مدارس خوزستان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان