Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۱ ظهر امروز یک مورد حادثه محبوس شدن در چاه در محله دزاشیب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۲ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در حیاط یک ساختمان در حال ساخت کارگران مشغول حفر چاه ۷ متری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در شرایطی که یک کارگر داخل آن مشغول کار بود، دیواره‌های آن به یکباره تخریب شد بیش از ۴ متر خاک بر روی فرد ریخته بود.

ملکی با اشاره به انجام ایمن سازی و مقاوم سازی محل توسط آتش نشانان بیان کرد: آتش نشانان پس از مدتی موفق شدند فرد را از زیر حجم زیادی خاک خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد و مشخص شد که جان خود را از دست داده.

او گفت: در ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ریزش چاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق به پوشش ۱۰۳ حادثه شدند که از این تعداد ۱۴ مورد مربوط به تصادفات و۵۷ مورد مربوط به محبوسی و سقوط بوده است.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه همیشه بیدار ۱۲۵، ۱۱ هزار و ۳۴ مورد بوده است که از این تعداد ۲۳۵ تماس به اعزام آتش‌نشانان به محل اعلام شده، منجر شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۷۹ حریق صورت گرفته که از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به منازل، ۷ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۱ مورد مربوط به خودروها بوده است، افزود: در این مدت ۱۰۳ حادثه پوشش داده شده که ۱۴ مورد مربوط به تصادفات، محبوسی و سقوط ۵۷ مورد و ۵۳ مورد نیز خدمات ایمنی به شهروندان ارائه شده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به جاری‌شدن دوباره زاینده‌رود تصریح کرد: استقرار ۱۱ مورد خودروهای غواصی و ۴۸ مورد خودروهای اطفائیه در معابر پرتردد توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه این سازمان انجام شده است.

شریعتی ادامه داد: در هفته گذشته تعداد ۲۱ مورد گشت ایمنی برای پوشش موارد غیر ایمنی در حوزه استحفاظی توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی انجام شده است.

کد خبر 746858

دیگر خبرها

  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت