Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرامرز صدقی، رئیس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی روز پنجشنبه ۱۳ شهریور گفت: پیش از این، هزار و ۲۰۰ مدرسه مشمول تامین رایگان اینترنت بود اما با همکاری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ۱۰۰ مدرسه، بیش از تعهد، به این امکان، تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس برنامه ششم توسعه، با همکاری آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت زیرساخت، بسترهای لازم را در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاهای بالای ۲۰ خانوار فراهم کنند که در این صورت، تمام روستاهای مزبور، از بسترهای لازم برای آموزش های مجازی بهره مند می شوند.

به کارگیری ۹۰۰ دانش آموخته آی. تی

وی افزود: برای امسال،  ۹۰۰  نفر دانش‌آموخته آی. تی و ۳۰ نفر از نیروها، برای شبکه شاد به عنوان همیار معلم، به کار گرفته شده‌اند. این نیروها، برای معرفی این نسخه و نیز خدمات آموزشی به همکاران، به کارگرفته شده‌اند. با ایجاد ابرگروه‌ها در شبکه شاد، دوره‌های آموزشی از طریق شبکه شاد برای معلمان انجام گرفته است و بیش از هزار و ۴۰۰ محتوای الکترونیکی توسط معلمان تولید و در وب سایت اداره کل بارگزاری شده است. 

صدقی در بخش دیگر سخنان خود درباره نسخه جدید شاد گفت: در این نسخه، امکانات بیشتر شده است و ظرفیت‌های جدید از جمله امکان پخش زنده، امکان ارسال و دریافت تکالیف، آزمون ساز و آزمون گیر و حضور و غیاب دانش آموزان به صورت آنلاین در این نسخه فعال شده است، در نسخه پیش ارتباط یک طرفه بود اما در این نسخه،  چت دو طرفه میان دانش‌آموزان هم میسر شده است. هم به امکانات شاد افزده شده و هم به صورت آنلاین میسر شده است.

۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار معلم، سال تحصیلی را از شنبه هفته آتی آغاز می کنند

کد خبر 545912 برچسب‌ها استان خراسان شمالی اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی اینترنت شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان