Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:09:04 GMT

شهروندان قم این هفت محصول را خریداری نکنند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۱۳۰

شهروندان قم این هفت محصول را خریداری نکنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، روابط عمومی اداره کل استاندارد قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده، عرضه  آرد برنج با نام تجاری تلریزانه، دستمال کاغذی با نام تجاری تک پر، نمک خوراکی با نام تجاری رامین و پودر‌های شوینده ۱۰ کیلویی با نام‌های تجاری نگین، آسا، PUREX و ACTIVEX از مصادیق تولید و عرضه بدون مجوز استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل استاندارد قم در ادامه از همشهریان خواست برای حفظ سلامت خود، از خرید و مصرف این کالا‌های غیراستاندارد خودداری کنند و کسبه نیز نسبت به جمع آوری و جلوگیری از عرضه و فروش آن اقدام کنند.

شهروندان در صورت مشاهده و یا آگاهی از محل تولید و توزیع محصولات غیراستاندارد موارد را با سامانه ۱۰۰۰۲۵۳۱۵۱۷ و یا شماره تلفن ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

مطابق ماده ۱۵ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول استاندارد اجباری، بدون علامت و یا تاییدیه سازمان استاندارد، ممنوع و جرم است و با متخلفین برخورد قانونی (حبس وجریمه نقدی) خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد سازی استاندارد قم سازمان استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت

هجدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۲۵۲ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران شاهد معامله 252 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/01/28

 

طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 459 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 866 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

طی جلسه معاملاتی قبل و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 290 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. ولی در نهایت هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 124  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 748 میلیون تومان به ثبت رسید.

در شانزدهمین حراج نیز  که روز  یکشنبه 19 فروردین ماه 1403  برگزار شد در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 272 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد.  اما در نهایت 246  قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995  فزوخته شد.میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 768 میلیون تومان  به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد