Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:48:13 GMT

۴۰۰ هیات مذهبی ری در دهه اول محرم ارزیابی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۳۲۰

۴۰۰ هیات مذهبی ری در دهه اول محرم ارزیابی شد

حجت الاسلام علی کنگرلو شامگاه پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی دهه اول ماه محرم الحرام با تشکیل ۲۰ تیم ارزیابی و همکاری با تیم های بازرسی بخشدار ها و نظارت هیئات مذهبی، متشکل از اعضای شورای هیئات مذهبی، سر کشی منظم بازرسان از فعالیت ها و عملکرد ۴۰۰ هیات مذهبی در سطح شهرستان ری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری، تصریح کرد: دهه اول ماه محرم، هیات مذهبی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت، دولت آباد، قلعه نو و حسن آباد فشافویه باموضوعات پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری رعایت ساعت آغازو اتمام مراسم، برنامه های هیئات مذهبی، توسط بازرسان مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت که از هیئات برتر در زمینه رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تجلیل می شوندو هیئاتی که رعایت نمی کردندتذکر شفاهی وکتبی داده شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حسنی،  این شهرستان کربلای ایران و قبله تهران خوانده می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند

حمیدرضا کریمی فرد در مراسم افتتاحیه رویداد صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری شهرستان‌های غرب استان فارس در شهرستان کازرون گفت: از مهمترین اصول و ابزار توانمند سازی کارکنان، آموزش می‌باشد که قبل از ورود به فرآیند آموزش می‌بایست به منظور استخراج و احصاء نیاز‌های آموزشی، فاصله میان وضعیت موجود و مطلوب دانش و مهارت کارکنان محاسبه و ارزیابی شود. 

او یادآور شد: بدین منظور در وزارت نیرو تصمیم بر این شد تا جهت نیازسنجی اصولی بر پایه آخرین دستاورد‌های علمی، برنامه ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران اجرا گردد که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه، پیش قدم و در فاز اول در منطقه جنوب استان به میزبانی شهرستان لار تعداد ۲۰۳ نفر، در فاز دوم در منطقه شرق استان به میزبانی شهرستان فسا تعداد ۳۴۴ نفر را در سال گذشته به مرحله اجرا در آورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فاز سوم این رویداد در منطقه غرب استان (شهرستان‌های کازرون، ممسنی، فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، رستم و کوهچنار) به میزبانی شهرستان کازرون انجام که ۲۷۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری مورد ارزیابی علمی و عملی قرار خواهند گرفت. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: خروجی و نتیجه این برنامه و با کارگروهی و همکاری معاونت منابع انسانی شرکت توانیر، دانشگاه شهید بهشتی، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و همکاران در شرکت توزیع نیروی برق فارس، مبنایی جهت ارتقاء سطح و کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم عزیز استان و همچنین توانمند سازی پیمانکاران به عنوان تلاشگران خط مقدم ارائه خدمت به مشترکین و ذینفعان در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار خواهد گرفت.

 گفتنی است، در طی برگزاری این رویداد ارزشمند، شایستگی نیرو‌های پیمانکاری در حوزه‌های دانش، ایمنی، تخصصی، مهارتی، روان شناختی، طب کار مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند تا حد زیادی در کاهش خطا‌ها و از سوی دیگر ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی و تدوین برنامه‌های رشد و توانمند سازی این گروه از نیرو‌های تلاشگر صنعت برق، نقش مهمی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق
  • بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس