Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور عصر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات جاده شهرستان بروجن در حوزه راه و شهرسازی تاکید کرد: البته در قانون بودجه سال‌جاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت اما با پیگیری‌های انجام شده مقدمات اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال دیگر فراهم شد.
وی افزود: تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۲ هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریارپور کمربند شمالی بروجن را بخشی از طرح جاده شهرکرد به بروجن به لردگان اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این قسمت یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال از همین طرح استفاده می‌شود.
وی در خصوص تکمیل جاده دسترسی بیمارستان بروجن یادآور شد: تکمیل این طرح با افزون‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با شهرداری بروجن بوده و علاوه بر این مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن استانی پیش‌بینی شده است.
شهریارپور در خصوص شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان بروجن اظهار داشت: برای اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر گندمان ۷۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ضوابط فنی در جاده شهرکرد به بروجن باید تعیین تکلیف شود.
مجید نظری تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح جزو مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن جزو ۳۱ پروژه اولویت‌دار ملی بوده که باید تا پایان سال‌جاری افتتاح شود.
فرماندار بروجن نیز گفت: فعال شدن پیمانکار راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در حوزه بروجن و تکمیل باقی‌مانده جاده چهار خطه سفیددشت به فرادنبه تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری ضروری است.
مسعود ملکی تصریح کرد: به‌ همین منظور تعیین تکلیف خروجی سفیددشت و ورودی فرادنبه انجام شود.
وی یادآور شد: جاده امام قیس به لردگان تا دو هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث می‌شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.
۴۰ کیلومتر از مسیر این طرح با راه‌آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز مشترک است.
طول قطعه شهرکرد به بروجن در جاده چهارخطه شهرکرد – بروجن – لردگان ۶۲ کیلومتر است، که تنها ۲.۳ کیلومتر آن باقی‌مانده و بقیه اجرایی شده است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن شهرکرد چهارمحال وبختیاری بروجن شهرکرد چهارمحال وبختیاری راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه چهارمحال‌وبختیاری گفت: وقوع یک تصادف در محور بروجن به لردگان منجر به فوت دو نفر شد.

سید غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه کامیون ایسوزو در محدوده روستا گدارکبک محور بروجن به لردگان راننده و سرنشین سواری پژو جان باختند.

وی افزود: علت وقوع این حادثه طبق نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: توصیه می‌شود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، صبر و حوصله در رانندگی، عدم رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی و توجه کامل به جلو در جهت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی مؤثر باشند.

کد خبر 747055

دیگر خبرها

  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد