Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سیدحسن الحسینی در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) گفت: ما اصولا در شرایطی هستیم که حدود ۹۰ درصد دانش آموزان در دنیا وضعیت تحصیلی شان دگرگون شده و در شرایطی هستیم که تحول بزرگی در نظامهای آموزشی در حال وقوع است. کشور ما توانست از همان ابتدا به گونه ای مدیریت کند که آموزش تداوم داشته باشد؛ الان فقط بحث تدوام آموزش نیست و بحث کیفیت آموزش هم برای ما اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی افزود: نسخه جدید شاد تعاملی تر شده است. امکانات نرم افزاری قدرتمندتری نصب و محتوای آموزشی استاندارد تعبیه شده است و معلمان و دانش آموزان می توانند صفحه شخصی خود را داشته باشند. تعامل مناسب و لایو چه صوتی و تصویری برقرار می شود و تمام مناسبات کلاس فیزیکال را در شاد قرار داده ایم.
وی تاکید کرد: به صورت عمومی خدمات پایه شاد تعریف شده است. این خدمات رایگان، همگانی و باکیفیت و قابل استفاده است. انتظار ما این است که همین خدمات را در مدارس غیردولتی هم داشته باشیم.   الحسینی افزود: فضای کاملا امنی هم برای کلیت شبکه شاد از جهت زیرساختی و هم محل امنی برای تدریس و تعلیم و ارتباط دانش آموزان فراهم شده است و هیچ ورود کاربر غیر معتبر در سیستم نداریم. همه با هویت مشخصی ورود می کنند و به همین جهت خیال خانواده ها راحت باشد.   وی ادامه داد: پازل آموزش طوری چیده شده که همه دانش آموزان استفاده کنند و هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم. بستر فراهم است و امیدواریم سال پرباری داشته باشیم. همچنین فوق برنامه ها در این فضا تعریف شده است.    مسئول شبکه شاد با بیان اینکه در تابستان شاهد بودیم که فوق برنامه های قدرتمندی اجرا شد، گفت: هم تعلیم و هم تربیت در شاد جریان خواهد داشت و امید می رود سال خوبی داشته باشیم، به خصوص که پیش بینی شده است برای تمام سطوح مدیریت پی ای بالا بیاید.   به گفته الحسینی، سیستم پشتیبانی که برای اینکار تعریف شده است سیستم مطمئن است و راهنمای خوبی برای دسترسی آسان فراهم شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مشاور وزیر آموزش و پرورش شاد داشته باشیم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت