Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس پلیس راه استان اصفهان از واژگونی مرگبار یک خودرو سواری سمند در محور جرقویه اصفهان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین پورقیصری اظهار کرد: در اثر وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور جرقویه راننده آن در دم فوت کرد.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری سمند که در محور مذکور عبور می کرد از جاده منحرف و دچار واژگونی شده و راننده آن هم براثر شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، علت این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو عنوان کرد.

تصادف وحشتناک در بزرگراهی در مشهد با ۲ کشته

بامداد امروز پنجشنبه در حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ و ۴۰۵ در بزرگراه آسیایی، حوالی پل قائم، دو نفر از سرنشینان خودرو ۴۰۵ بر اثر شدت تصادف در دم کشته شده و راننده ۲۰۶ و یکی دیگر از سرنشیان ۴۰۵ مجروح و در درون وسیله نقلیه محبوس شدند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر واژگونی خودروی پراید در منطقه دشت برم اطراف روستای پرک در جاده کازرون تیم عملیاتی به مکان حادثه اعزام شدند.
بهمن جمشیدی افزود: نجاتگران هلال احمر پس از ارزیابی صحنه یک نفر مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس و مردی۳۶ ساله را که به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شده بود به نیروی انتظامی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مصدوم این حادثه با اورژانس دشت برم به بیمارستان ولیعصر کازرون اعزام شد.

در این حادثه خودرو سواری پس از واژگونی . خروج از مسیر ، دچار آتش سوزی شده بود.

دیگر خبرها

  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد