Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@21:37:02 GMT

یحیی تصمیم خوبی گرفت، با اردو‌های بلندمدت مخالفم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۶۴۴

یحیی تصمیم خوبی گرفت، با اردو‌های بلندمدت مخالفم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از خبرورزشی، در شرایطی که سرخپوشان پایتخت شرایط خاصی را دنبال می‌کنند و از یک سو، جدایی ستاره‌ها دردسر‌ساز شده و از سمت دیگر، بازیکنان جدید در حد نام و افتخارات باشگاه جذب نشده‌اند، با حامد کاویانپور گپ کوتاهی زدیم. او در ابتدا گفت: «شکست همیشه سخت است به خصوص زمانی که در دربی‌ها رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی شاهد چنین شرایطی باشیم، طبیعی است که حواشی و شایعات اطراف تیم بیشتر شود، اما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و می‌دانند نباید لیگ قهرمانان آسیا را فدای اتفاقات گذشته کنند. در همین فصل، عملکرد پرسپولیس خوب و قابل دفاع بوده و از این رو، باید به کسب موفقیت‌های بیشتر تمرکز کرد و به فکر جبران شکست برابر استقلال در آینده بود.»

او اضافه کرد: «من نمی‌دانم شرایط جذب بازیکنان جدید در پرسپولیس چطور پیش می‌رود ولی مدیران باشگاه نباید بهانه‌ای به دست کادر فنی بدهند. یحیی گل‌محمدی یک مربی خوب و شاخص به حساب می‌آید و اگر ابزار کافی در اختیار داشته باشد، می‌تواند موفقیت‌های چهار سال گذشته را ادامه بدهد. او توانایی بالایی دارد، اما هر مربی بزرگی نیاز به مهره دارد تا موفق شود. امروز اگر باشگاه نتواند برای جذب ستاره‌ها، کاری انجام بدهد، هر اتفاقی که در آینده بیفتد، به گردن باشگاه است. امیدوارم در این مسیر، آن‌ها بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.»
کاویانپور در نهایت، با اشاره به شرایط اردوی قطر گفت: «خیلی خوشحالم یحیی انتخاب و برنامه‌ریزی حرفه‌ای داشت. شخصاً با اردو‌های بلندمدت مخالفم زیرا می‌دانم این اردو‌ها چه تأثیر بدی روی بازیکنان ایرانی می‌گذارد. به همین دلیل وقتی فهمیدم پرسپولیس دیرتر به قطر می‌رود تا مهیای لیگ قهرمانان آسیا شود، خوشحال شدم و از این تصمیم حمایت می‌کنم. امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه مسیر، راهی برای صعود از گروه پیدا کند هرچند گروه بسیار سختی است و پرسپولیس در دو هفته اول هم نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.»

351 / 351 حامد کاویانپور پرسپولیس یحیی گل محمدی پیشکسوت پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حامد کاویانپور پرسپولیس یحیی گل محمدی پیشکسوت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد

یک مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی پس از همکاری با یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت (Fortnite) در جهان، به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این عنوان تبدیل شده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، «کت بووی»، با نام مستعار Grumpygran۱۹۴۸، از زمانی که نوه‌اش او را با فورتنایت آشنا کرد، به این بازی علاقه‌مند شد. او روزانه تا شش ساعت را صرف این بازی آنلاین می‌کند. همچنین به‌تازگی مهارت‌هایش توسط یک یوتوبر آمریکایی به نام SypherPK مشاهده شده است و این دو تصمیم گرفته‌اند که به یک تیم تبدیل شوند.

اولین استریم از همکاری دونفره آنها بیش از نیم میلیون بازدید داشته است. همچنین Grumpygran۱۹۴۸ اکنون هزاران طرفدار از سراسر جهان دارد. کت می‌گوید:

 «وقتی برای اولین‌بار به نوه‌ام گفتم که می‌خواهم استریم را شروع کنم، او متحیر بود. او به من گفت «نمی‌توانید این کار را انجام دهید؛ هیچ‌کس شما را تماشا نمی‌کند؛ کسی شما را دنبال نمی‌کند.»، اما الان نمی‌داند چه بگوید.»

ماجرای آشنا‌شدن این مادربزرگ با فورتنایت

بووی اولین‌بار در هفته انتشار بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷، نوه ۱۷ ساله خود را درحال تجربه Fortnite مشاهده کرد. حالا این بازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان تبدیل شده است و بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن دارد. در این عنوان، تا ۱۰۰ بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و آخرین بازیکن یا تیمی که زنده می‌ماند، برنده محسوب می‌شود.

او قبل از پیوستن به گروه‌های مربوط به استریم بازی، به مدت سه سال به‌صورت انفرادی مشغول تمرین بوده است. بووی ۷۵ ساله همچنین از الفاظ مورد استفاده توسط بازیکنان جوان انتقاد کرده و به همین دلیل، تیم خود از بازیکنان مسن‌تر را ایجاد کرده است. او در این رابطه می‌گوید:

 «زمانی که شروع به استریم کردم، می‌خواستم تیم‌هایی داشته باشم و واقعاً کسی را نمی‌شناختم که بتوانم با او بازی کنم. وقتی تصمیم گرفتم با تیم‌های تصادفی بازی کنم، واقعاً از چیزی که می‌شنیدم خوشم نمی‌آمد؛ کاملاً سمی بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم موقع استریم، تیمی که می‌خواهم با آنها بازی کنم را انتخاب کنم.»

منبع: دیجیاتو

tags # بازی رایانه‌ای سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد
  • مادربزرگ 75 ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد(+عکس)