Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدارهای نخستین شب از دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا با تساوی خانگی ژرمن‌ها مقابل اسپانیا به پایان رسید. تاریخ انتشار: 10:13 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۷۰۹

خبرگزاری میزان - در آغاز دومین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پنجشنبه شب 10 بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم ملی آلمان در خانه مقابل اسپانیا به تساوی یک - یک رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تیمو ورنر در دقیقه ۵۱ گل نخست مسابقه را به ثمر رساند. این نتیجه تا دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه گایا گل تساوی را برای ماتادور‌ها به ثمر رساند و ژرمن‌هایی که خودشان را برای جشن اولین پیروزی آماده می‌کردند غافلگیر کرد.   در دیگر بازی این گروه تیم ملی اوکراین با نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمانش سوئیس به برتری رسید. یارمولنکو در دقیقه ۱۴ و زنچنکو در دقیقه ۶۸ برای اوکراین و سفروویچ در دقیقه ۴۱ برای سوئیس گلزنی کرد.

پنجشنبه شب در گروه سوم از لیگ B نیز یک بازی مهم برگزار شد که در آن تیم ملی ترکیه در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب مجارستان شد. ژوبوزلای در دقیقه ۸۰ تنها گل این مسابقه را زد.     نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

لیگ C
گروه سوم

مولداوی یک - کوزوو یک
اسلوونی صفر - یونان صفر

لیگ D
گروه یک
لتونی صفر - آندورا صفر
جزایر فارو سه - مالت دو

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد وضعیت رگیلون را زیرنظر دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ ملت های اروپا فوتبال اروپا آلمان اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 

مشکل آمادگی جسمانی و بدنسازی نامناسب یکی از شاخصه‌های منفی تاثیرگذار در فوتبال حرفه‌ای به شمار می‌رود که ظاهرا حالا به باشگاه فولاد خوزستان منتقل شده است.

طرفداری | فولاد با مدیریت بهرام رضائیان یک اتفاق جالب غیر حرفه ای هم رقم زد که در بحران نتیجه گیری این تیم بی تاثیر نبوده است 

فولاد تنها تیم فوتبال در جهان است که دو بدنساز دارد یکی اولی گلادیسون بدنساز خارجی این تیم که از ابتدای فصل در تیم حضور دارد و دیگری حمید رضا جودکی که به خاطر دوستی دیرینه با بهرام رضاییان به کادر فولاد اضافه شد.
فولاد با شکست برابر مس ۲۱ امتیازی باقی مانده و تنها دو امتیاز با سقوط فاصله دارد. در حالی که برخی تغییرات در کادر فنی این تیم پیامدهای منفی کاملا روشنی داشته است.
فولاد خوزستان در ۹ بازی نیم فصل دوم لیگ و یک بازی جام حذفی مجموعا ۱۰ گل در نیمه دوم دریافت کرده که از این تعداد شش گل را در ۳۰ دقیقه پایانی دریافت کرده است.
حریفان فولاد بر این باور هستند که این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد دچار افت بدنی می شود و این اتفاق در بازی‌های فولاد کاملا محسوس به نظر می‌رسد.
حتی در بازی اخیر مقابل مس رفسنجان هم پس از گل برتری در ۳۰ دقیقه پایانی مهاجمان مس سه بار به راحتی با سنگربان فولاد تک به تک شدند و امکان سنگین‌تر شدن نتیجه این بازی وجود داشت.
فولاد عملا پنج بازی نیم فصل دوم خودش را به همین دلیل در نیمه دوم واگذار کرده است. شکست برابر شمس آذر در ۲۰ دقیقه پایانی بازی، شکست مقابل مس باز هم با گلی که در نیمه دوم به ثمر رسید، دریافت دو گل از سپاهان در نیمه دوم در حالی که نیمه اول با تساوی به پایان رسیده بود و دریافت سه گل مقابل پرسپولیس در نیمه دوم در حالی که فولاد نیمه نخست را به سود خودش تمام کرده بود اما در نهایت شکست خورد نشان می‌دهد با وجود تغییرات کادر فنی در نیم فصل دوم مشکل اصلی فولاد به ضعف جسمانی و استقامت بازیکنان و تمرینات بدنسازی بازمی‌گردد که این 
تیم را در آستانه سقوط قرار داده است.
حتی در جام حذفی چادرملو در دقیقه ۹۷ دروازه فولاد را گشود و  با برتری در دقایق پایانی این تیم را از گردونه مسابقات حذف کرد.
باور حریفان فولاد این است که با افت بدنی این تیم در دقایق پایانی می‌توانند به خواسته خودشان مقابل دروازه اهوازی‌ها برسند و در نهایت این تیم را مغلوب کنند، موردی که تا اینجای کار حداقل در پنج بازی نیم فصل دوم به شکل مستند به اثبات رسیده است و ظاهرا عبدالله  ویسی باید به دنبال ایجاد تغییراتی در این بخش باشد تا بتواند تیمش را نجات بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور