Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: ساعت ۰۷:۰۴ صبح جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و ۶ دستگاه آمبولانس و در ادامه بعلت تعداد بالای مصدومین، ۳ آمبولانس دیگر اورژانس البرز  به این تعداد اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسؤول، این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.

وی افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان طی ۳ سورتی پرواز، در مجموع ۷ بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد که شامل ۵ مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ۲ مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس بوده است. اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد.

بابایی ادامه داد: مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوریت های پزشکی استان البرز واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین علی بابایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ جاده نمین-آستارا حوالی ساعت ٣: ٤٠ بامداد امروز، ٨ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
حمید قویدل افزود: به دنبال وقوع این حادثه، ۸ تیم امدادی و واکنش سریع به محل اعزام شدند.
همچنین طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، متأسفانه در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.
متأسفانه در این حادثه ١٨ نفر مصدوم و ٥ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم