Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی این دانشگاه اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی اضافه شده است.

او افزود: از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی که به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی اختصاص داده شده که ۴۸۳ هزار متر مربع از آن (حدود ۲۱ درصد) مربوط به توسعه پروژه‌های کارگاهی، آزمایشگاهی، ورزشی و آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی عمران تصریح کرد: آموزش عالی و مهارتی جایگاه خاصی در سطح کشور دارد و مورد توجه وزارت علوم و دولت قرار گرفته است. زیرساخت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کمبود‌هایی از لحاظ توسعه فضای فیزیکی، کارگاهی و آموزشی دارد، که می‌توانیم فضا‌های آموزشی، کارگاهی، ورزشی و ... را توسعه دهیم.

او تاکید کرد: حدود ۳۰۳ پروژه برای توسعه فضای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شده است که ۲۰۳ پروژه آن مربوط به دوره آقای دکتر غلامی است.

بیشتر بخوانید

موافقت قطعی با ۳۲۰ رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای جذب دانشجویان فارغ التحصیل به بازار کار است آخرین تصمیمات دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره نحوه برگزاری امتحانات

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای هزار متر مربع فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغازساخت ۵۰ فضای آموزشی در استان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان