Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: داستان رقم خوردن اتفاق تلخ و دقیقه ۹۰ برای فوتبال همدان و تیم فوتبال پاس تمامی ندارد و هر بار در دقیقه ۹۰ یک اتفاق تلخ موجب می‌شود تا کام هواداران و علاقه‌مندان به تیم فوتبال پاس تلخ شود.

یک بار به خاطر کسر ۶ امتیاز در هفته پایانی تیم فوتبال پاس از صعود باز می‌ماند، یک بار تنها یک امتیاز و یک گل کمتر دست پاسی‌ها را کوتاه می‌کند و در هفته آخر آنجا که باید نتیجه لازم گرفته شود اتفاقی دیگر رخ می‌دهد و حسرت همدانی‌ها باز هم برای حضور در دسته بالاتر ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل هم که کار صعود و قهرمانی تیم فوتبال پاس همدان به هفته پایانی کشیده شده بود باز هم اتفاقی دیگر رقم خورد تا جایی که بحث داغ تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باعث شد دست پاسی‌ها این بار هم گویا از گرفتن مستقیم جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور کوتاه شود.

۲ تیم پاس همدان و چوکا تالش در هفته پایانی شانس قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را داشتند و در صورت شکست و یا توقف چوکا تالش برابر شهرداری بندرعباس تیم فوتبال پاس می‌توانست با پیروزی برابر سردار بوکان جشن قهرمانی بگیرد؛ اما چوکا تالش موفق شد ۲ بر یک شهرداری بندرعباس را شکست دهد.

پخش صحنه گل دوم چوکا تالش به شهرداری بندرعباس اعتراضات گسترده‌ای را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به‌وجود آورد بعد از این بازی پخش صحنه گل دوم چوکا تالش به شهرداری بندرعباس اعتراضات گسترده‌ای را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به‌وجود آورد؛ در صحنه‌ای که تمام مدافعان شهرداری بندرعباس در محوطه جریمه ایستاده بودند گل دوم چوکا تالش به ثمر رسید.

پخش همین صحنه سبب شد تا هیأت فوتبال استان همدان در نامه‌ای به کمیته اخلاق خواستار بررسی اتفاقات این دیدار شود و اعتراضات گسترده جامعه فوتبال کشور و بازیکنان و صاحب نام‌های فوتبال کشور در لیگ برتر و سایر لیگ‌های کشور موجب شد تا فدراسیون فوتبال برنامه قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بین تیم فوتبال پاس همدان و شهرداری آستارا را تا اطلاع ثانوی لغو کند.

در صورت اثبات تبانی چوکا تالش در این دیدار طبق قوانین این تیم باید به یک دسته پایین‌تر سقوط کند و با این شرایط پاسی‌ها در جایگاه نخست قرار خواهند گرفت و مستقیم راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌شوند و تیم سوم مس شهر بابک راهی پلی‌آف خواهد شد.

البته گمازنی در این زمینه ادامه دارد و باید دید آیا فدراسیون فوتبال کشور در اوضاع کنونی که درگیر حواشی قرارداد ویلتموس و خسارت چند میلیاردی بوده حاضر می‌شود خود را درگیر حاشیه دیگری کند و عدالت را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برقرار کند.

متأسفانه در این سال‌ها بحث تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داغ بوده و نظارت آن‌چنانی بر دیدارهای این مسابقات انجام نمی‌شود و طبق شائبه‌هایی که وجود دارد و مصاحبه اکثر مربیان این لیگ بسیاری از نتایج در خارج از مستطیل سبز رقم می‌خورد.

در حال حاضر تیم فوتبال پاس همدان در پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته تا فارغ از بحث تبانی بتواند جواز حضور در دیدار پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال کشور را به دست بیاورد و اگر رأی کمیته اخلاق به ضرر پاسی‌ها باشد این تیم باید برابر شهرداری آستارا به میدان برود که این دیدار یکی از سرنوشت‌سازترین دیدارهای سال‌های گذشته فوتبال همدان خواهد بود تا حسرت چندین ساله فوتبال همدان به پایان برسد.

پیگیر احقاق حق فوتبال همدان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: امسال یکی از بهترین فصل‌های تیم فوتبال پاس همدان از نظر حمایتی بود و تمام مسئولان استان از استاندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همه و همه برای موفقیت این تیم پای کار بودند و تلاش کردند.

محسن جهانشیر افزود: از نظر مالی یکی از شفاف‌ترین سال‌های تیم فوتبال پاس بود و تا جایی که توانستیم از این تیم حمایت کردیم تا کمترین مشکلات مالی را پشت‌سر بگذارند.

وی با اشاره به نتایج خوب تیم فوتبال پاس همدان در این فصل گفت: خوشبختانه امسال نتایج بسیار خوبی در طول بازی‌ها گرفته شد و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم به طور مستقیم و قاطعانه راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شویم.

جهانشیر عنوان کرد: با کمترین اختلاف با تیم صدرنشین چوکا تالش نتوانستیم به مقام قهرمانی این گروه دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بحث تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: ما با تمام قدرت پیگیر احقاق حق تیم فوتبال از طریق مقامات فدراسیون هستیم و اگر موضوع تبانی تیم چوکا تالش به اثبات برسد از حق خود نخواهیم گذشت.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال پاس افتخار ورزش استان همدان و یکی از تیم‌های صاحب نام ورزش کشور بوده و باید به جایگاه واقعی خود بازگردد.

کمیته اخلاق باید قاطعانه در بحث شائبه تبانی ورود کند

رئیس هیئت فوتبال استان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمیته اخلاق باید قاطعانه در بحث شائبه تبانی ورود کند، اظهار کرد: کمیته اخلاق ضمن بررسی موشکافانه اتفاق‌های بازی چوکای تالش و شهرداری بندرعباس، با متخلفان برخورد قاطع کند.

عباس صوفی افزود: هم اکنون شاهد نقطه مهم مبارزه با اتفاق‌های ناپاک در فوتبال کشور هستیم و کمیته اخلاق این فرصت را دارد که با برخورد قاطعانه با متخلفان بازی چوکا و شهرداری بندرعباس، ریشه این اتفاق‌های ناجوانمردانه را قطع کند، صحنه‌های گل بازی چوکای تالش و شهرداری بندرعباس برای هر بیننده حاوی ناپاکی برخی در فوتبال است که باید با این افراد برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه کمیته اخلاق اگر برخورد قاطع و قانونی با تخلف‌های این بازی داشته باشد دیگر هیچ فردی به خود اجازه نمی‌دهد این چنین فوتبال را آلوده کند، گفت: در روزهای اخیر حتی بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال کشور که صحنه‌های گل را بازبینی کرده‌اند، به حرکات عجیب برخی بازیکنان اشاره کرده‌اند.

صوفی عنوان کرد: برخی بازیکنان از جمله دروازه‌بان شهرداری بندرعباس نیز در صفحه شخصی فضای مجازی خود به کم کاری شماری از هم تیمی‌های خود در بازی مقابل چوکای تالش اشاره کرده که اسناد این مطالب در فضای مجازی موجود است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده خواسته صدها دوستدار تیم پاس است چرا که معتقدیم حق پاس در هفته پایانی به طور کامل پایمال شده و توجه نداشتن به این مهم چه بسا ترویج دهنده ناپاکی در فوتبال کشور خواهد بود، بیان کرد: پیگیری‌های لازم مبنی بر اعتراض به تخلف‌های دیدار چوکا و شهرداری بندرعباس به مسئولان فدراسیون در قالب مکاتبه هیئت فوتبال و باشگاه پاس صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: رسیدگی به این پرونده را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.

ناپاکی‌های فوتبال باید به پایان برسد

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شائبه تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: متأسفانه در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم شاهد اتفاقات پاکی در فوتبال نبودیم که همین اتفاقات موجب شد تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده تغییر کند.

امیر عظیمی افزود: باید یک زمان این ناپاکی در فوتبال به ویژه در لیگ‌هایی پایین‌تر که نظارتی خاصی بر آن‌ها وجود ندارد به پایان برسد تا تلاش‌های یک استان به راحتی از بین نرود.

وی با بیان اینکه باید دست‌های آلوده از فوتبال کوتاه شوند، گفت: کمیته اخلاق باید با قدرت به این مسائل ورود پیدا کند تا یک جایی این اتفاقات به پایان برسد تا هر سال شاهد چنین حواشی و ناپاکی‌ها در فوتبال نباشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: به طور قطع تا لحظه آخر از حق تیم خود دفاع خواهیم کرد و نمی‌گذاریم حق مردم همدان و تیم بزرگ پاس پایمال شود.

گفتنی است؛ فدراسیون فوتبال بررسی مسائل تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به بعد از برگزاری فینال جام حذفی بین ۲ تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز موکول کرده و باید دید این بار فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن و تیم فوتبال پاس به حق خود خواهند رسید یا خیر و این همان سوالی است که باید برای جواب آن تا هفته آینده صبر کرد.

کد خبر 5014146

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس صوفی امیر عظیمی تیم فوتبال پاس همدان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین تیم فوتبال پاس همدان شهرداری بندرعباس هفته پایانی پایان برسد فوتبال همدان چوکا تالش کمیته اخلاق استان همدان پاسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته