Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت:باحضور گروه جهادی منتظران ظهور بیش از پانصد تن از مددجویان زندان‌های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند. تاریخ انتشار: 12:29 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۷۲۹

خبرگزاری میزان- محمود ضیایی فرد با اشاره به اینکه  با حضور گروه جهادی منتظران ظهور بیش از پانصد تن از مددجویان زندان‌های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند گفت: در راستای دعوت رییس سازمان زندان‌های کشور از گروه‌های جهادی جهت حضور در زندان‌ها، گروه‌های مختلفی از جمله روحانیون جهت تبلیغ و همچنین گروه جهادی منتظران ظهور از استان تهران در اصفهان حضور یافتند و به انجام خدمات دندانپزشکی رایگان و براساس پروتکل‌های بهداشتی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: این گروه با حضور سه روزه خود در این استان در زندان‌های مرکزی، نسوان و کانون اصلاح وتربیت حضور یافته و در راستای معاینه، عصب کشی، ترمیم دندان فعالیت و مددجویانی که در این زمینه با مشکل روبرو بودند با تلاش این گروه بصورت رایگان خدمات مربوطه را دریافت کردند.
ضیایی فرد در ادامه اظهار کرد:جهت توسعه فعالیت‌های مذهبی، قرآنی فرهنگی، هنری، و دیگر خدماتی همچون بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، چشم پزشکی نیازمند حضور خیرین و گروه‌های جهادی هستیم و امیدوار یم در آینده‌ای نزدیک شاهد سیل این حضورباشیم.
دکتر جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور نیز در این راستا گفت: این گروه در طی بیست سال عمر خود خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم کشور داشته که در سال جاری پس از اعلام ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور گروه‌های مردمی و جهادی در زندان‌ها و دعوت ریاست سازمان زندان‌های کشور در این خصوص طی د و ماه گذشته در زندان‌های استان تهران خدمات ارایه کرده و در اولین سفر استانی نیز اصفهان انتخاب شد.
وی گفت: این گروه با حضور ۲۵ نفر از پزشکان ومتخصصین دندانپزشکی از استان‌های تهران، همدان، لرستان، اصفهان به مدت سه روز در استان اصفهان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند. 

  بیشتر بخوانید:    ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان زندان ورامین انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دندانپزشکی جهادی زندان اصفهان گروه جهادی منتظران ظهور خدمات دندانپزشکی حضور گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی