Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@16:32:24 GMT

آغاز توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۰۱۳۱

آغاز توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این روش که جایگزین روش‌های سنتی قبلی شده، مصرف‌کنندگان نفت سفید، گاز مایع و کسانی که واجد شرایط دریافت سوخت مایع هستند و در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی الکترونیکی newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کرده‌اند، با درج شماره کارت بانکی شتاب خود در سامانه، پس از تعیین سهمیه از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند با همان کارت بانکی و استفاده از دستگاه کارتخوان فروشندگان نفت سفید و گاز مایع از میزان سهمیه خود اطلاع یابند و نسبت به خرید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به افزایش سرمای هوا در ماه‌های پیش‌رو و بارش نزولات آسمانی با آغاز فصل سرما در نیمه دوم سال در نقاط سخت‌گذر و مرتفع چهارمحال و بختیاری، باید فروشندگان نفت‌ سفید قبل از شروع فصل سرما نسبت به خرید نفت سفید مورد نیاز خانوارها و ذخیره آن اقدام لازم را انجام دهند.

تامین و ذخیره‌سازی نفت ‌سفید و سوخت‌رسانی به نقاط مختلف استان با تدابیر مناسب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در حال انجام است. در حال حاضر مشکلی در تامین نفت‌ سفید مورد نیاز خانوارهای ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

کد خبر 546090 برچسب‌ها نفت استان چهار محال و بختیاری گاز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نفت استان چهار محال و بختیاری گاز فرآورده های نفتی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست بیمه سلامت استان گفت: علت این اختلال به روز رسانی زیرساخت‌های سامانه و ارتقاء نرم افزاری از قدیم به جدید است. 
بوالحسنی با اشاره به اینکه این اختلال از ۲۶ فروردین شروع شده افزود: تاکنون حدودی از مشکل مرتفع شده، اما هنوز این اختلال وجود دارد و سامانه قطع و وصل می‌شود.
او گفت: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشود به تمامی مؤسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل، نسخه نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
سرپرست بیمه سلامت استان ادامه داد: مشکل اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت ظرف چند روز آتی برطرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان