Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اعتدادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: چهار هزار و ۴۲۰ نفر از نیروهای این اداره کل در سال ۹۹ و سه هزار و ۸۸۷ نفر در سال ۱۴۰۰ و چهار هزار و ۶۸۷ نفر در سال ۱۴۰۱ باز نشسته می شوند.

وی اضافه کرد: بطور قطع این حجم از بازنشستگی در سیستم آموزش و پرورش از نظر نیروی انسانی مشکلات و نارسایی هایی را ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان بیان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید این کمبود نیرو مدیریت و جبران شده و در زمان حاضر مشکلی در حوزه نیروی انسانی وجود ندارد.

وی ادامه داد:  این اداره کل در واقع با کمبود ۱۶ هزار نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید مواجه است که اقداماتی از طرق مختلف قانونی برای این کسری نیرو انجام شده است.

اعتدادی با اشاره به قدمت واحدهای آموزشی استان اضافه کرد: ۲۸۰ واحد از مجموع بیش از پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه استان بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که باید برای آن تدابیری اندیشید.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ واحد آموزشی جدید در روزهای آینده به شمار مدارس استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان اظهارداشت: ۷۰ درصد از دانش آموزان بدو ورود در بیش از ۷۷ پایگاه این استان، سنجش سلامت شدند.

به گفته وی ثبت سفارش حدود صد در صد  کتب درسی استان انجام شد و بطور تقریبی همه دانش آموزان استان ثبت کتب درسی را انجام دادند و تقسیم این کتب بین آنان در حال انجام است.

اعتدادی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۷ درصد از دانش آموزان تا کنون در سامانه سناد آموزش و پرورش ثبت نام کردند.

وی گفت: شیوه نامه بازگشایی مدارس به همه مناطق و نواحی استان ارسال شده و با همکاری فرمانداران به عنوان روسای پروژه مهر در شهرستانها هیچ مشکلی برای بازگشایی مدارس استان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید در این استان تبسم مهر نامگذاری شد، اضافه کرد: کلاس ها در وضعیت زرد  بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر خواهند بود 

اعتدادی اظهارداشت: بخش اصلی مسوولیت در این وضعیت بر عهده مدیران مدارس و شورای مدرسه است.

در سناریوی جدید برای بازگشایی مدارس رنگ بندی سفید و قرمز اعمال نخواهد شد و برای همه مدارس استان وضعیت زرد در نظر گرفته شده که دانش آموزان بصورت گروه بندی در کلاس ها حاضر خواهند شد و استفاده از فضای مجازی در ساعاتی که خارج از مدرسه هستند برنامه ریزی خواهد شد.

همچنین گروه بندی دانش آموزان در مدارس و نقاط کم جمعیت استان انجام نخواهد شد و همه دانش آموزان در کلاس ها حضور خواهند داشت.

سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور با حضور فیزیکی یا مجازی دستکم ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان آغاز می‌شود.

آموزش و پرورش استان اصفهان در مجموع دارای ۹۱۴ هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی است که بیشترین تعداد دانش آموزان مربوط به دوره ابتدایی با ۴۷۹ هزار نفر هستند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان در زمان حاضر در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.تاکنون بیش از ۳۷۸ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار جان‌باختگان این بیماری به بیش از ۲۱ هزار نفر رسیده است.

برچسب‌ها مدارس اصفهان وزارت آموزش و پرورش بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اصفهان وزارت آموزش و پرورش بازنشستگان مدارس اصفهان وزارت آموزش و پرورش بازنشستگان سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش استان اصفهان دانش آموزان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود