Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی٬ اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از همدان،  آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رزن با تقدیر از  خدمات حجت الاسلام مولازاده امام جمعه سابق این شهرستان اظهار داشت: حجت الاسلام منصوری امام جمعه جدید رزن در شهرستان شیرین سو زحمات و خدمات فراوانی داشته‌اند که امیدواریم در این منطقه هم این اقدامات را استمرار ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جایگاه فرصتی مغتنم برای خدمت به اسلام و مردم خصوصا در منطقه رزن است، مطرح کرد: رزن از مناطق علم پرور و عالم پروری است که نمونه آن آیت الله آخوند همدانی است که با گذشت سال‌ها بازهم نام ایشان بر روی زبان‌ها جاری است.

امام‌جمعه قشم: نماز جمعه کنگره وحدت‌بخش جامعه اسلامی استنماینده ولی فقیه در استان گلستان: " نماز جمعه" مقابل تفرقه ایستاد و مردم را در صف واحد حفظ کردنماینده ولی‌فقیه در کردستان: نماز جمعه محور "اتحاد و انسجام" جامعه اسلامی است

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان رزن شهر مرجعیت و شهر آیت الله نوری همدانی است، عنوان کرد: حضور این بزرگان در رزن برجستگی‌هایی را ایجاد می‌کند که باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها این منطقه مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد وحدت در شهرستان، گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت و لذا خدمت به مردم و خدمت به نظام  در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه همدان افزود: سیاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز بر اساس حرکت به سمت وحدت البته به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت دارای معیارهایی است، عنوان کرد: شرط حاکم شدن وحدت، حر‌کت بر محور نظام اسلامی، مواضع انقلابی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

شعبانی تصریح کرد: البته اختلاف سلیقه‌هایی نیز وجود دارد که تا آنجا که در چارچوب نظام باشد مشکلی ندارد، اما نباید این اختلافات ما را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید همچون یک پدر، همه مردم را جذب کند، گفت: امام جمعه متعلق به جناح و شخص خاصی نیست و باید به صورت فراگیر عمل کند، چرا که سیاست اصلی باید محور وحدت بودن امام جمعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از حرکت‌های مثبت حجت الاسلام مولازاده در رزن تاکید کرد: این اقدامات باید توسط حجت الاسلام منصوری با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه روحانیت خدمت به اسلام و مردم را وظیفه خود می‌داند، گفت: تفاوتی بین اینکه بنده حضور داشتم باشم با شخص دیگر وجود ندارد و آنچه مهم است حفظ آرمان‌های نظام، اسلام و مردم است.

شعبانی ادامه داد: همه ما طلبه هستیم و بنای ما بر خدمت بر اساس هدف مشترکی است که وجود دارد و آن هم حرکت بر اساس آرمان‌های نظام، انقلاب و مواضع امام(ره) و رهبر معطم انقلاب است.

وی با بیان اینکه در یک سال پایانی دولت باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم قرار دهیم، گفت: همه باید در این مدت باقی مانده کمک کنیم تا دولت به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه همدان  با اشاره به سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به همدان، مطرح کرد: مصوبات خوبی در این سفر به تصویب رسید که امیدواریم این وعده‌ها هر چه زودتر عملی شود.

انتهای پیام/741/ی

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: نماز جمعه نمونه بارز مشارکت مردم در حکومت است حجت‌الاسلام مصلحی در سنندج: ائمه‌جمعه اهل‌سنت و تشیع سنگر نماز جمعه را حفظ کنند امام جمعه همدان: نماز جمعه محلی برای بیان مطالبات معقول و منطقی مردم است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: نماز جمعه نمونه بارز مشارکت مردم در حکومت است حجت‌الاسلام مصلحی در سنندج: ائمه‌جمعه اهل‌سنت و تشیع سنگر نماز جمعه را حفظ کنند امام جمعه همدان: نماز جمعه محلی برای بیان مطالبات معقول و منطقی مردم است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۴ بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی ۵ خطر بیخ گوش سلامتی مردم؛ توزیع و فروش ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته خارجی در بازار شیراز ۶ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ۷ کنایه سخنگوی شهر خودرو به حضور نماینده مردم مشهد در فینال حذفی؛ برای دیدن بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه نیامده بودند ۸ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان خوزستان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم ۵۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در استان قزوین وجود دارد/افتتاح ۹ پروژه جدید تا آخر سال مهمترین اخبار تسنیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام آخرین آمار کرونا در ایران| عبور تعداد فوتی ها از ۲۲۰۰۰ نفر/ فوت ۱۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان همدان امام جمعه همدان حجت الاسلام نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • زکات موجب افزایش رزق و برکت در زندگی می‌شود
  • راهپیمایی مردم تهران پس از برگزاری نماز جمعه