Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:03:36 GMT

قیمت نفت کانادا به علت تعطیلی خط لوله افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۱۰۱۱

قیمت نفت کانادا به علت تعطیلی خط لوله افزایش یافت

‍‍‍‍‍‍

شاخص قیمت نفت سنگین کانادا پس از نشت و تعطیلی یک خط لوله مورد استفاده در تولید ماسه های نفتی این کشور افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شاخص قیمت نفت سنگین کانادا روز چهارشنبه پس از اینکه خط لوله حامل ماده رقیق کننده لازم برای تولید ماسه های نفتی به دنبال نشت این خط لوله در اوایل این هفته تعطیل شد، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تعطیلی این خط لوله بر تولید پروژه ای که توسط یک شرکت تابعه غول نفتی اکسون موبیل اداره می شود، تأثیرگذار بود.

6.6 درصد از تولید نفت کانادا در سال جاری میلادی کم می‌شودکاهش 1 میلیون بشکه ای تولید روزانه نفت کانادا با افت قیمت هاقیمت نفت کانادا هم زیر صفر شد

برآورد بلومبرگ از داده های گروه NE2 نشان داد که تخفیف قیمت نفت منتخب غرب کانادا WCS که معیار قیمت ماسه های نفتی‌ای است که در شهر هاردیستی در ایالت آلبرتا تحویل داده می شود، برای اولین بار از 17 آگوست به زیر 10 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

روز چهارشنبه قرارداد اکتبر نفت منتخب غرب کانادا با قیمت 31.86 دلار برای هر بشکه بسته شد، در حالی که نفت منتخب وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا به ازای هر بشکه 41.51 دلار معامله شد.

تعطیلی این خط لوله بر تولید پروژه ماسه های نفتی کرل از شرکت امپریال اویل که بیشتر آن متعلق به اکسون موبیل است تأثیر گذاشته است.

اینتر پایپلین، مجری این خط لوله رقیق کننده، روز شنبه گفت که نشتی را در امتداد سیستم های خط لوله خود در شرق فرودگاه فورت مک موری کشف کرده است.

اینتر پایپلین خطوط لوله "پولاریس و کوریدور" خود را در پی این نشتی تعطیل و از شبکه جدا کرد.

روز دوشنبه، این شرکت تأیید کرد که بخشی از خط لوله پولاریس تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود، در حالی که سیستم خط لوله کوریدور تحت تأثیر قرار نگرفت و با خیال راحت در همان روز راه اندازی شد.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"کانادا" صنعت نفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار"کانادا" صنعت نفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ هواشناسی ایران ۹۹/۶/۱۴|باران ۵ روزه باران در برخی استان‌ها/ هشدار وقوع سیل در ۳ استان ۲ یک پیشنهاد به دولت برای جلوگیری از افت شاخص بورس ۳ پیش‌فروش ۹ محصول سایپا از فردا ۴ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۳؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۴ ۶ ریشه تورم اخیر در اقتصاد ایران چیست؟/ واکاوی اثر کسری بودجه دولت و شوکهای ارزی ۷ اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ ۸ اجرای حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی از تیر مطابق مصوبه شورای عالی کار نیست مهمترین اخبار اقتصادی «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| سهم بخش خصوصی واقعی از واگذاری‌ها در دولت روحانی چه قدر بود؟ وزارتخانه بی وزیر چگونه بازار را مدیریت می‌کند؟ دفتر هماهنگی ایران و عراق برای لایروبی اروند تشکیل می‌شود/ کرونا کارها را عقب انداخت همتی: توسعه بازار سرمایه در راستای ثبات مالی کشور است/ سهامداران عمده از بورس حمایت کنند مهمترین اخبار تسنیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام آخرین آمار کرونا در ایران| عبور تعداد فوتی ها از ۲۲۰۰۰ نفر/ فوت ۱۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کانادا صنعت نفت اخبار کانادا صنعت نفت ماسه های نفتی خط لوله نفت کانادا قیمت نفت قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پهپاد‌های اسکای رنجر کانادا به اوکراین

چرنوگورنکو، معاون وزیر دفاع کانادا اعلام کرد به زودی پهپاد‌های» اسکای رنجر آر 70 SkyRanger R70 به اوکراین منتقل خواهد شد.

انتظار می‌رود، کی یف در تابستان امسال ۴۵۰ هواپیمای بدون سرنشین دریافت کند که برای انجام اقدامات لجستیکی و شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

در مجموع، کانادا قصد دارد ۸۰۰ فروند پهپاد از این دست ارسال کند.

پیشتر، بیل بلر، وزیر دفاع کانادا گفت که در صورت تحقق شرایط خاص، کانادا اعزام مستشاران نظامی به اوکراین را بررسی خواهد کرد، اما این شرایط هنوز وجود ندارد.

کانادا قبلا در قالب یک بسته کمک نظامی ۴۷ میلیون دلاری شامل گلوله‌های توپ، سامانه ارتباطات ماهواره‌ای، لباس‌های زمستانی و دوربین‌های هواپیما‌های بدون سرنشین به اوکراین ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لوله‌های ضد بالستیک پایگاه نواتیم!
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • ارسال پهپاد‌های اسکای رنجر کانادا به اوکراین
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران چه گفت؟
  • هشدار کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • تولید لوله های خنک کننده حرارت
  • با اقامت استانی کانادا آشنا شوید