Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاون رئیس جمهور،  بخشنامه اعمال مجازات عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه  عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده که جرایم و مجازات‌های تعیین شده، مستقیماً از سوی معاونان یا مدیران کل اداری و مالی هر دستگاه اعمال شده و نیازی به تشکیل پرونده در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری نیست.

جزئیات مجازات تعیین شده به این شرح است:

مرتبه اول: تذکر کتبی بدون درج در پرونده

مرتبه دوم: توبیخ کتبی با درج در پرونده

مرتبه سوم: کسر یک سوم حقوق و فوق‌العاده شغل در حقوق یک ماه

مرتبه چهارم: کسر یک سوم حقوق و فوق‌العاده در حقوق 3 ماه

مرتبه پنجم: انفصال موقت از خدمت حداکثر تا 3 ماه

این بخشنامه می‌افزاید: ارائه خدمات در دستگاه‌های اداری، اجرایی و انتظامی به مراجعه کنندگانی که ماسک ندارند، ممنوع است. ضمن اینکه استفاده از ماسک در کلیه بانک‌ها، مراکز رفاهی و خدماتی، وسایل حمل و نقل عمومی و فضاهای سربسته الزامی است.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دولت دوازدهم بیشتر بخوانید... اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت اصول بهداشتی احتمال ابتلا به آنفلوآنزا را بسیار کاهش می‌دهد؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت اصول بهداشتی احتمال ابتلا به آنفلوآنزا را بسیار کاهش می‌دهد؟ واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دولت دوازدهم پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ هواشناسی ایران ۹۹/۶/۱۴|باران ۵ روزه باران در برخی استان‌ها/ هشدار وقوع سیل در ۳ استان ۲ یک پیشنهاد به دولت برای جلوگیری از افت شاخص بورس ۳ پیش‌فروش ۹ محصول سایپا از فردا ۴ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۳؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۴ ۶ ریشه تورم اخیر در اقتصاد ایران چیست؟/ واکاوی اثر کسری بودجه دولت و شوکهای ارزی ۷ اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ ۸ اجرای حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی از تیر مطابق مصوبه شورای عالی کار نیست مهمترین اخبار اقتصادی «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| سهم بخش خصوصی واقعی از واگذاری‌ها در دولت روحانی چه قدر بود؟ وزارتخانه بی وزیر چگونه بازار را مدیریت می‌کند؟ دفتر هماهنگی ایران و عراق برای لایروبی اروند تشکیل می‌شود/ کرونا کارها را عقب انداخت همتی: توسعه بازار سرمایه در راستای ثبات مالی کشور است/ سهامداران عمده از بورس حمایت کنند مهمترین اخبار تسنیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام آخرین آمار کرونا در ایران| عبور تعداد فوتی ها از ۲۲۰۰۰ نفر/ فوت ۱۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت دوازدهم ویروس کرونا دولت دوازدهم عدم رعایت قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است