Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) به شرایط آغاز سال تحصیلی جدید که با سال‌های گذشته متفاوت است، اشاره کرد و گفت: اولویت نخست در این شرایط حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه با حفظ و رعایت شرایط بهداشتی، اجرای دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعال شدن آموزش مجازی در صدا و سیما، شبکه شاد و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که وضعیت شیوع کرونا در مناطق اجازه ندهند، باید از این فضا برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان استفاده کرد.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: برای فعال شدن شبکه شاد کارهای بسیار زیادی انجام شده است و همه به میدان آمدند تا نیازهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان تامین شود.

وی به نواقص شبکه شاد در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: باید با رفع این نواقص اجازه ندهیم تعلیم و تربیت و پرورش دانش‌آموزان دچار نقص  و کاستی شود.

امام جمعه شهرکرد بر مساله تربیت و پرورش دانش‌آموزان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: با همکاری دانش‌آموزان، خانواده‌ها و کادر آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها ،سال تحصیلی خوب و موفق در حوزه تعلیم و تربیت داشته باشیم.

نکونام با اشاره به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه اشاره کرد و گفت: وضعیت اقتصادی کشور باید مساعد شود.

وی به شرایط سخت کادر درمان و  شرایط بهداشت و درمان و محدودیت‌های این حوزه اشاره کرد و گفت: وضعیت حوزه درمان و بهداشت برای شرایط عادی جامعه است و در این شرایط، این وضعیت جوابگوی نیاز همه جانبه نخواهد بود و مردم باید با رعایت دستورالعمل بهداشتی و خودمراقبتی به کادر درمان نیز کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، به وضعیت سخت کادر درمان که در مقابل این ویروس قرار دارند و برای حفظ سلامتی خود ملزم به استفاده از ماسک و لباسهای خاص هستند، اشاره کرد و گفت: تحمل این سختی برای این قشر در هفت ماه گذشته سخت بوده است.

امام جمعه شهرکرد به مردم توصیه کرد، برای همکاری بیشتر با این قشر ،باید از مسافرت‌های غیرضروری، برپایی مراسم‌های پر جمعیت خودداری کنند و اصل خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی به پشت سرگذاشتن دهه اول محرم همراه با رعایت اصول بهداشتی اشاره کرد و گفت: مردم بصیر استان با انواع ابتکارات و خلاقیت‌ها خوب و مومنانه، امسال محرمی متفاوت از سالهای گذشته با شور و معرفت حسینی، عزاداری‌های گسترده و همه جانبه را با رعایت مسایل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ نکات بهداشتی برگزار کردند.

نکونام به مقوله سلامت و معنویت در مراسم عزاداری دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: دشمنان در شرایط کرونایی، سرمایه گذاری کرده بودند تا به هر شکل در محرم دسیسه و ترفندهای خود را در بین مسلمانان نهادینه کنند اما مردم بصیر در مقابل دسیسه و ترفند دشمن نیز ایستادند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد امام جمعه شهرکرد اشاره کرد و گفت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد با حضور امام جمعه؛ شهردار؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد؛ رئیس هیئات مذهبی شهرستان اشکذر و اعضای ستاد نماز جمعه در محل منزل امام جمعه بخش خضرآباد برگزار شد.    امام جمعه بخش خضرآباد با بیان احادیث و روایاتی به اهمیت اقامه نماز جمعه از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که مردم با حضور در نماز جمعه از رویداد‌های مهم سیاسی اجتماعی جامعه مطلع می‌شوند.   حجت‌الاسلام غالبی در این جلسه به ضرورت تکمیل دو طرح نیمه تمام جاده حادثه خیز یزد خضرآباد به کذاب و آبرسانی به روستا‌های بخش خضرآباد که از سالیان قبل شروع شده و نیمه تمام رها شده اشاره کرد و گفت؛ امیدواریم در سال جاری این دو طرح به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها ضروری است
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه