Web Analytics Made Easy - Statcounter

شتاب‌دهنده تخصصی نانوپل؛ در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین، با تمرکز بر فناوری نانو (با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) برگزار می‌­کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از ستاد نانو؛ یک شرکت دانش‌بنیان  از فناوران و صاحبان ایده در زمینه‌های آمیزه‌ها، کامپوزیت‌ها، مستربچ‌ها و پوشش‌های پیشرفته پلیمری، پلیمرهای هوشمند و خودترمیم‌شونده، پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر، حامل‌های دارویی پلیمری و… برای دریافت طرح‌های نوآورانه دعوت به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌ها پس از پذیرفته شدن در فرایند داوری می‌توانند از حمایت‌های شتاب‌دهنده جهت بلوغ فناوری، اعم از استقرار در فضای کار اشتراکی، اعطای کمک هزینه خرید مواد اولیه و انجام آزمون‌ها، بهره‌مندی از منتورهای مجرب، مشاورین زبده بازاریابی، حقوقی، مالی، ثبت، بیمه، دوره‌های آموزشی، جذب سرمایه و… برخوردار شوند.

به‌منظور بررسی و جذب در چرخه اول شتاب‌دهی و انجام فرایند داوری، لازم است فناوران پس از تکمیل فرم‌های «درخواست پذیرش در شتاب‌دهنده» و «شناسنامه محصول» نسبت به ارسال فرم‌ها در مهلت مقرر اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: نانو استارتاپ اعلام فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ستاد نانو اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان پارسال آغاز شده است و داوطلبان تا پایان خرداد امسال می‌توانند از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان فروردین امسال به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.
سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان امسال در سه مرحله و با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان و از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، برگزار خواهد شد.
مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف شناسایی نخبگان نانویی کشور، آموزش و رقابت آنان در حوزه فناوری نانو برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران 
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است