Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه تاخیر دولت در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات پذیرفتنی نیست به رانت دارو در کشور اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست تا با شناسایی دست های پشت پرده واردات و توزیع داروهای حیاتی در کشور، دست های نامرئی آقازاده ها در این خصوص را قطع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به آثار  و برکات تقوا در جامعه اشاره کرد و گفت:  تقوا یکی از آثار تجدید بیعت روزانه با حضرت بقیه الله(عج) است

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه طبق روایت صحیح نامه‌های اعمال ما هفته ای دوبار محضر حضرت ولیعصر(عج) می‌رسد گفت: عمل صالح، کمک به یتیم به خصوص در آستانه بازگشایی مدارس، کمک به فقرا،  خدمت به خلق و خوشحال کردن مردم از جمله اعمالی هستند که  زمینه های خوشحالی حضرت بقیه الله(عج) از مومنین را فراهم می کنند، اما اگر در نامه اعمال ما اعمال بد از جمله غیبت، افترا ،توهین، گناه نوشته شده باشد نامه اعمالمان سیاه بوده و زمینه ساز ناراحتی امام زمان(عج)  از ما را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچکس ماندنی نیست و در زمان مقتضی این عالم و دنیا را ترک خواهد کرد، گفت: جریان های بسیار سختی را پیش رو داریم و باید برای عبور از گردنه های بسیار سختی که پیش روی ما بعد از مرگ وجود دارد از هم اکنون ذخیره و توشه راه فراهم کنیم سپس مواظب اعمال و رفتار خود باشیم.

تاخیر دولت در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات پذیرفتنی نیست

امام جمعه شهرستا نیر در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امارات بزرگترین خیانت را در طول تاریخ مسلمانان و آرمان‌های فلسطین مرتکب شده است.

وی اهمیت ایجاد شبکه ملی اطلاعات را یادآور شد و گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، مطالبه چندین ساله مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران است  و دولت در این راستا باید نهایت دقت و سرعت عمل را داشته باشد چراکه غفلت از این امر مهم، عقب ماندگی از قافله علم، پیشرفت و تکنولوژی را در بردارد.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مطالبه مردمی تبدیل شود

حجت الاسلام نعمتی به بخش دیگری از بیانات بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رسالت آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: متولیان آموزش و پرورش باید بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد امر تعلیم و تربیت را سرلوحه کارهای خود قراردهند تا با تولید علم و آموزش آن به آینده سازان کشور در واقع خواشته های رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملیاتی کنند.

وی به سند 2030 نیز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به جای اجرای سند ۲۰۳۰ یونسکو ، بهتر است سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی کند تا در کنار تولید علم و دانش زمینه های تعالی جامعه را در آینده نزدیک فراهم کند.

امام جمعه شهرستان نیر به آغاز سالتحصیلی جدید نیز اشاره کرد و گفت: لازم است اولیای دانش آموزان در کنار کارکنان و پرسنل آموزش و پرورش از همین ابتدای سال تحصیلی جدید همکاری دو جانبه با هم داشته باشند تا بتوانند زمینه های آموزش خوب در شرایط کرونایی را برای آینده سازان کشور فراهم کنند.

دست رانت خواران دارو، در کشور قطع شود

امام جمعه شهرستان نیر در بخشی دیگری از سخنان خود به شایعات موجود در جامعه در خصوص تأثیر قرص قرص فاوی پی راویر داروی ضد کرونا و موثر که تولید کشور ژاپن است اشاره کرد و گفت: این دارو در تمام کشورهای همسایه از جمله هند و ترکیه مورد استفاده قرارگرفته و نجات بخش نیز بوده است ولی ظاهرا  این دارو در داروخانه های ایران بعلت تحریم موجود نیست در حالیکه طبق اخبار واصله داروی فوق در بازار ناصرخسرو با قیمت بسیار بالا. به فروش می رسدکه لازم است وزارت بهداشت در اینخصوص وارد عمل شود.

وی از وزیر بهداشت خواست تا با شناسایی رانت خواران و دست های پشت پرده واردات و توزیع داروهای حیاتی در کشور، دست های نامرئی آقازاده هایی را که توانستند از رانت موجود استفاده اقتصادی کرده و با افزایش قیمت دارو، جان فقرا و محرومین جامعه را به خطر بیاندازند قطع کند.

محرم متفاوت امسال، ماندگارترین محرم تاریخ شد

حجت الاسلام نعمتی عزاداری حسینیان در دهه اول محرم را یادآور شد و گفت: محرم متفاوت امسال، ماندگارترین محرم تاریخ شد چراکه عزاداران حسینی با ارائه وحدت دینی و انسجام ملی چهره زیبایی از شعور حسینی را به جهانیان نشان داده  و به الگوسازی دیگری در جهان به ویژه کشورهای مسلمان دست زدند.

دانشگاه آزاد اردبیل، نمایشگاه علم، تولید، اشتغال و اقتصاد در استان اردبیل است

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود به بازدید خود از امکانات ورزشی و مراکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اشاره کرد و گفت:  اقدامات خوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در این دانشگاه انجام گرفته است که لازم است دستکاه های اجرایی استان از این دانشگاه حمایت کنند تا برنامه های فنی و مهارتی دانشگاه آزاد در کنار آموزش های نظری سریعتر توسعه پیدا کند

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جهت تولید علم و تقویت بنیه اقتصادی کشور تلاش های قابل توجهی انجام دادند گفت: این دانشگاه توانسته است در مدت کوتاهی با بازخوانی جنبه های علمی اقتصاد مقاومتی در راستای جهش تولید کارهای مثمر ثمری بردارد،.

حجت الاسلام نعمتی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در واقع نمایشگاه علم، تولید، اشتغال و اقتصاد در استان اردبیل است چراکه با هم افزایی نخبگان جامعه بویژه بنیاد نخبگان،  پارک‌های علم و فناوری در شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی ضمن فراهم کردن فرصت های کارآفرینی و اشتغال ، موتور محرکه جهش تولید را در بخشی از جامعه به چرخش درآورد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ضمن تربیت دانشجویان مستعد در علوم نظری در علوم عملی نیز با موفقیت عمل کرده و با کار میدانی در کنار تحقیق و پژوهش مسأله محور ، اقدامات خوبی را انجام داده است که لازم است جهت توسعه این اقدامات و همچنین بسط و گسترش آن ،دستگاه های اجرایی از این دانشگاه حمایت کنند.

امام جمعه شهرستان نیر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان به ویژه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر و نیروهای زیرمجموعه در تامین و برقراری امنیت و نظم اجتماعی گفت: برقراری امنیت و آرامش در جامعه کار سختی است که مستلزم صبر و بردباری، محبت و سعه صدر در کنار سرعت عمل است که برادران نیروی انتظامی شهرستان نیر از عهده انجام وظایف خود به خوبی برآمده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام جمعه شهرستان نیر دانشگاه آزاد اسلامی حجت الاسلام نعمتی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت آموزش و پرورش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.
این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.
همه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است