Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی‌رضا مروجی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، اظهار کرد: همه این بیماران اهل کاشان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند، ابراز کرد: از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان خبر داد و تصریح کرد: این بیماران ۲ مرد ۸۵ ساله و ۶۸ ساله و یک زن ۶۶ ساله بودند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد جدید کرونا مثبت در منطقه کاشان شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون ۲ هزار و ۵۲۹ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

مروجی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۵ هزار و ۷۰۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا سه هزار و ۷۵۴ بیمار حاد تنفسی نیز از ۲ بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

کد خبر 5015340

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مروجی سید علیرضا مروجی آمار کرونا ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین بیمارستان شهید بهشتی کاشان حاد تنفسی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود