Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:33:40 GMT

خانواده‌ها با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۲۰۰

خانواده‌ها با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، خانواده‌ها با آموزش و پرورش و معلمان همکاری بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان مطالبی در خصوص مبارزه با فقر، اظهار کرد: مبارزه با فقر اولین شرط برای عدالتخواهی و وظیفه همگانی بوده و مختص قشر خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که مبارزه همگانی با فقر و رسیدگی به امور مستضعفین، اهداف عالی نظام اسلامی یعنی معنویت و تکامل روحی و تعامل اخلاقی را میسر می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قوانین مصوب باید کمک به محرومین را سرلوحه قرار دهند و مسئولین اجرایی از شکاف بین غنی و فقیر در جامعه جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر این‌که نماز جمعه امروز تبریز با مجوز ستاد مبارزه کرونا برگزار می‌شود، چرا که تبریز در وضعیت قرمز نیست، افزود: از هیئات عزاداری تبریز تشکر می‌کنم،️ امسال متفاوت‌ترین و ماندگارترین محرم را داشتیم که مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، شور و شعور حسینی را نشان دادند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه تبریز در ادامه به قهرمانی تراکتور در جام حذفی اشاره کرد و گفت: موفقیت ورزشی استان در قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی را به همه ورزش دوستان تبریک می‌گویم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مدنی، تاکید کرد: شهید محراب آیت الله مدنی، روحانی عامل و مبارز و ذوب در امام(ره) بود و اخلاص و مردمی بودن شهید مدنی، نام و یاد او را ماندگار کرده است. صمیمیت شهید مدنی با رزمندگان لشکر عاشورا فراموش شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش را گرامی می‌داریم، ادامه داد: سربازان پدافند هوایی شبانه روز برای حراست از آسمان کشور بیدار هستند و زحمت می‌کشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور، خاطرنشان کرد: تبعات جنایت رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور سال ۵۷ در میدان ژاله تهران، موجبات ترک شاه از کشور را فراهم کرد؛ به ارواح طیبه شهدای ۱۷ شهریور سلام می‌فرستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه نماز جمعه تبریز امام جمعه تبریز حجت الاسلام آل هاشم بازگشایی مدارس عدالتخواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند