Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:19:20 GMT

مهرداد حیدری، مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۳۴۸

مهرداد حیدری مورد نظر یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

یکی از گزینه های مورد نظر یحیی گل محمدی مهرداد حیدری است.

به گزارش طرفداری، اگرچه هنوز وضعیت علی علیپور به صورت رسمی مشخص نشده و شایعاتی نیز پیرامون توافق با شهریار مغانلو به گوش می رسد اما خبرهای طرفداری حاکی از آن است که مهرداد حیدری، مهاجم جوان تیم لیگ یکی رایکای بابل، مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال باید منتظر بود و دید با توجه به جذب عیسی آل کثیر و البته قراردادی که باشگاه با اوساگوآنا دارد، وضعیت انتقال این بازیکن به پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

مهرداد حیدری با به ثمر رساندن 13 گل در جدول بهترین گلزنان لیگ یک رتبه دوم را کسب کرده است. شنیده می شود باشگاه پرسپولیس برای سال اول مبلغ 600 میلیون تومان پیشنهاد داده است.

همچنین بخوانید:

اختلاف ۲ میلیاردی پرسپولیس و علی علیپور

عیسی آل کثیر شماره 10 پرسپولیس را می پوشد

عیسی آل کثیر به پرسپولیس پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید