Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تعاون روستایی خوزستان موفق به توزیع ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم آرد در ۳ هزار روستا و برای جمعیتی معادل یک میلیون نفر شده است.

او افزود: این میزان آرد در قالب یک میلیون و ۱۸۷ هزار کیسه ۴۰ کیلویی در میان روستائیان استان با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی فری در ادامه ضمن اشاره به رسالت‌های ذاتی تعاون روستایی بیان داشت: مجموعه تعاون روستایی خوزستان در زمینه تحقق این رسالت‌ها با تامین نیاز‌هایی از جمله آرد، کود، بذور مختلف برای کشت فصل‌های مختلف، تامین نیاز دامداران، خرید محصولات کشاورزی و ... توانسته در کاهش مهاجرت روستاییان به حاشیه شهر‌های بزرگ نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد تعاونی روستایی تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق

به گزارش قدس آنلاین، رضا کنگری در پاسخ به چرایی افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی در روزهای اخیر گفت: با توجه به تعطیلات عید توزیع برخی از کالاهای اساسی به درستی انجام نشد و همین موضوع منجر به افزایش برخی اقلام در بازار شده است.

وی افزود: در حال حاضر توزیع کالاهای اساسی مانند روال سابق انجام می‌شود و بازار به ثبات رسیده است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: در کالاهایی چون برنج و شکر  مشکلی وجود ندارد و عرضه آنها با قیمت مصوب است.

وی در ادامه گفت: وزارت جهادکشاورزی هر کیلو شکر را با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بنکداران می‌دهد. بنکداران نیز با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌دهند و آنها نیز موظفند با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۸ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسانند.

کنگری تصریح کرد: برنج هندی نیز با قیمت هر کیلو ۳۳ هزار تومان در اختیار بنکداران قرار می‌گیرد که باید با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به دست مصرف کننده نهایی برسد. برنج پاکستانی نیز با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به بنکداران تحویل داده می‌شود که در نهایت با قیمت ۳۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین افزود: نظارت بر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز بر اساس آمار تراکنش آنها است تا مشخص شود دقیقا با چه قیمتی اقلام به فروش می‌رسد. اگر چه بازرسان اتحادیه نیز نظارت‌های لازم را بر بازار دارند تا قیمت‌ها بالا نرود و همچنین با گرانفروشی نیز برخورد خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص حبوبات نیز گفت: قیمت حبوبات در بازار آزاد متفاوت شده است. وزارت جهادکشاورزی به آن ورود کرده و نظارت های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • سرانه مصرف لبنیات به ۴۰ کیلو رسید
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بود
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی