Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:05:51 GMT

فردا ادارات بوشهر ۷ تا ۱۴:۳۰ کار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۸۵۴

فردا ادارات بوشهر ۷ تا ۱۴:۳۰ کار می‌کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ساعت کاری ادارات استان بوشهر امسال چندین بار تغییر کرده است و در آخرین تصمیم‌گیری، بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر، ساعت کاری ادارات از فردا (شنبه ۱۵ شهریور) تا اطلاع بعدی از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

از اول تا ۱۵ شهریور ساعت کاری ادارات این استان از ۷ تا ۱۳:۳۰ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات استان بوشهر از دوشنبه ۳۰ تیر تا پایان مرداد، ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید

ساعت کاری ادارات بوشهر از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند

پیش از آن هم ساعت کاری ادارات استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، از ۱۷ خرداد تا پایان مرداد ساعت ۶:۳۰ تا ۳۰: ۱۳، تعیین شده بود.

اداره‌های استان بوشهر شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند و پنجشنبه‌‎ها تعطیلند.

 ساعت کاری اداره‌های استان در روال عادی ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۵ بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات ساعت کاری ادارات استانداری بوشهر ساعت کاری ادارات استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های غالب در سطح استان و بر روی دریا خواهد بود.

زهرا راستگو افزود: روز‌های شنبه و یک‌شنبه هفته آینده با عبور موجی کوتاه و کم‌دامنه از جو استان، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان تا اواخر وقت فردا به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی مواج پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر گفت: جهت وزش باد تا ظهر فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در ساعت‌هایی ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا بیش از ۵۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ارتفاع موج دریا را در همین مدت در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۳۵، جزر دوم ساعت ۱۷:۳۱ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۱۸ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • اوقات شرعی فردا سه شنبه، هفتم فروردین شیراز
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی
  • تغییر ساعت فعالیت بانک‌ها و ادارات در آذربایجان شرقی
  • تغییر ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان 
  • تغییرساعت کار ادارات کرمان از فردا