Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، خبرگزاری رویترز می‌گوید دادستانی بخارست در هفته جاری پرونده مرگ آقای منصوری را مختومه اعلام کرده و در بیانیه‌ای گفته است او تنها فردی بوده که در این هتل اقامت داشته است.

در بیانیه دادستانی بخارست آمده است: "او از طبقه پنجم و از راه‌پله داخلی و از ارتفاق ۲۰ متری افتاده است و در همان لحظه‌ای که به زمین برخورد کرده بود، فوت کرده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی می‌گوید که او اتاقش در طبقه ششم را تخلیه کرده بود تا مقدمات خروجش از هتل را انجام دهد و "سپس با آسانسور به طبقه پنجم رفته و از آنجا به پایین پریده است".

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قاضی منصوری رویترز جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!