Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ رسما اعلام کرد طبق قانوان باشگاه استقلال اجازه ندارد با استراماچونی قرارداد ببندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که باشگاه استقلال اعلام کرده مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با استراماچونی برای بازگشت او به جمع آبی پوشان هستند، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ معتقدند حضور این مربی در استقلال غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور قنبر زاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت:

به دلیل شرایط خاص، جذب بازیکن و مربی خارجی جدید در این فصل ممنوع است. اگر یک مربی و بازیکن در یک باشگاه قراردادش تمام شده در همان باشگاه قرارداد او قابل تمدید است. زمانی که مربی یا بازیکنی قرارداد خود را فسخ می‌کند دیگر نمی‌تواند با باشگاه همکاری کند. در باشگاه استقلال قرارداد استراماچونی فسخ و با مربی جدید قرارداد امضاء شده است و استرا اگر هم بخواد بازگردد باید قرارداد جدید منعقد کند که با توجه به تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ برای قرارداد جدید ممنوعیت وجود دارد.

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت:

رسانه‌های ایتالیایی احتمالا از قانون فوتبال ما بی اطلاع هستند. انتقال استراماچونی امکان پذیر نیست. باشگاه استقلال در این فصل خوش درخشید و توانست نایب قهرمان لیگ شود و به فینال جام حذفی برسد. من حاضرم تا سعادتمند و مجیدی را آشتی بدهم تا این تیم به آسیا برود. بزرگتر‌های استقلال پیش قدم شوند. مجیدی رسما سرمربی استقلال است. باشگاه استقلال قدمت دارد و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است. حضور استراماچونی در استقلال منتفی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استراماچونی استقلال لیگ برتر هیئت رئیسه سازمان لیگ باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس