Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال (PFA) اسامی نامزدهای بهترین بازیکن فصل 20-2019 را اعلام کرد.

اخبار ورزشی- بازیکن از لیورپول و 2 بازیکن از منچستر سیتی در میان نامزدها قرار دارند.

بر این اساس نفراتی مانند ویرجیل فان دایک، الکساندر آرنولد، جوردن هندرسون و سادیو مانه از لیورپول و کوین دبروین و ریحم استرلینگ از منچستر سیتی در میان نامزدها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منچستر سیتی لیگ برتر انگلیس لیورپول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد

با توجه به حواشی زندگی شخصی رایان گیگز، جایگاهی برای او در تالار مشاهیر لیگ برتر وجود ندارد. 

طرفداری | رایان گیگز سیزده بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده است. او در کنار عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس، نام‌های خود را در رکوردهای بسیاری از جمله تعداد بازی و تعداد پاس گل می‌بیند. اسطوره منچستریونایتد این روزها به دلیل حواشی زندگی شخصی‌اش از جامعه فوتبال طرد شده است. 

به گزارش تلگراف؛ رایان گیگز با وجود تبرئه شدن از اتهام خشونت خانگی در دادگاه ماه جولای، برای چهارمین سال متوالی در ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر نادیده گرفته شد. این اقدام در حق گیگز که رکورددار بیشترین تعداد قهرمانی (۱۳) و پاس گل (۱۶۲) در لیگ برتر محسوب می‌شود، سوالاتی را در مورد احتمال قرار گرفتن اسطوره شیاطین سرخ در لیست سیاه و محرومیت دائمی از دریافت عنوان «بالاترین افتخار فردی لیگ برتر» ایجاد کرده است. گیگز 50 ساله در نوامبر 2020 به خشونت فیزیکی علیه کیت گریویل، پارتنر سابقش، متهم شد. در سال 2022 دادگاه نتوانست در مورد پرونده گیگز با گریویل و خواهرش به نتیجه برسد. بعدها دادستان اعلام کرد شاکی پرونده به دلیل «فشار روحی ناشی از دادگاه قبلی» تمایلی برای شهادت علیه سرمربی سابق ولز ندارد. به همین دلیل پرونده خشونت خانگی رایان گیگز مختومه اعلام شد. 

طی سه سال اول رونمایی از »تالار مشاهیر لیگ برتر» نامی از رایان گیگز وجود نداشت. حتی ختم پرونده نتوانست به تبعید او از بین افرادی که سهمی بزرگی از تاریخ لیگ برتر دارند، پایان دهد. سران لیگ برتر از اظهار نظر در مورد محرومیت مداوم گیگز و اینکه آیا او برای همیشه در لیست سیاه قرار گرفته است، خودداری کرده‌اند. روزهای گذشته نام 15 نامزد برای کسب دو جایگاه دیگر تالار مشاهیر اعلام شد که مطابق انتظار، نامی از پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر وجود نداشت:

سول کمپل، مایکل کریک، اندی کول، لس فردیناند، سسک فابرگاس، گری نویل، مایکل اوون، ادن هازارد، داوید سیلوا، یحیی توره، ادوین ون در سار، جان تری، نمانیا ویدیچ، جرمین دفو و رابی فاولر 

هواداران فوتبال انگلیس می‌توانند تا هشتم آوریل از طریق این لینک برای انتخاب دو عضو جدید تالار مشاهیر لیگ برتر رای دهند. روز 22 آوریل نتیجه نهایی رای‌گیری مشخص خواهد شد. بازیکنان نامزد در لیست ورود به تالار مشاهیر باید تا اول ژانویه ۲۰۲۴ بازنشسته شده باشند و برای انتخاب آن‌ها، تنها عملکردشان در لیگ برتر در نظر گرفته می‌شود، نه عملکرد در سایر رقابت‌ها.

در این مورد بخوانید:

بازگشت مخفیانه رایان گیگز به فعالیت در فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد