Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی به وجود آمده از درگیری بین بازیکنان و هواداران استقلال در فرودگاه مهرآباد وارد فاز جدیدتری شده است. اخیرا فیلم هایی جدید از درگیری برخی از اعضای باشگاه استقلال مانند محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی با برخی هواداران این تیم و همچنین مصاحبه ای از هواداران منتسب به باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم آنها را کتک زده اند منتشر شده است که واکنش های زیادی را هم به دنبال داشته، از جمله پاسخ برخی کانالهای هواداری استقلال که معتقدند تصاویری دارند که نشان می دهد افراد مصاحبه کننده در درگیری ها حضور داشته اند و آنها قطعا استقلالی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حواشی به وجود آمده از درگیری بین بازیکنان و هواداران استقلال در فرودگاه مهرآباد وارد فاز جدیدتری شده است.

در ساعات گذشته فیلم هایی جدید از درگیری برخی از اعضای باشگاه استقلال مانند محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی با برخی هواداران این تیم و همچنین مصاحبه ای از هواداران منتسب به باشگاه استقلال منتشر شده است.

برخی از استقلالی ها،  حتی تلویحا پشت پرده این حادثه را متوجه هواداران تیم رقیب کردند تا اینکه مصاحبه ای از افراد مضروب این ماجرا منتشر شدگ

یکی از شاهدان ماجرا در این رابطه به خبرنگاران گفت:

فرشید اسماعیلی ، روزبه چشمی و فرزاد مجیدی، من را زدند. مگر من هوادار نمی توانم آنها را بزنم؟ من هم می توانم ولی به آنها دست هم نزدم چون پیراهن استقلال تنشان بود و این پیراهن برای من حرمت دارد. ما آمدیم انتقاد کنیم. انتقاد، حق طبیعی من هوادار است. منی که نمی توانم سر تمرین بروم، منی که نمی توانم استادیوم بروم، مجبورم اینجا بیایم و انتقاد کنم. بی گناه کتک خوردیم. ما برای خودمان ایستاده بودیم، نمی دانم کی حرف زد کی حرف نزد، آمدند و ما را زدند.

در ادامه، یکی دیگر از کسانی که شاهد این اتفاقات بود نیز گفت:

وقتی دعوا شد، آنها اعصابشان خرد بود و این وسط ۳-۲ نفر خوردند ولی زدنی که ایشان می گوید، آن زدنی نیست که بعضی ها فکر می کنند، بلکه در حد جدا کردن بود.

در پایان هر دو از عملکرد استقلال تمجید کردند و گفتند که باز هم از استقلال حمایت می کنند.

اما کانالهای هواداری استقلال در شبکه های اجتماعی معتقد بودند که یکی از این افراد مصاحبه کننده در گوشه یکی از فیلم های منتشر شده در حال فحاشی است و روزبه چشمی به او می گوید که فحش نده ولی او توجهی نمی کند. ضمن اینکه دو نفر دیگر هم در درگیری ها دیده می شوند. آنها معتقدند که این ۳ نفر قطع به یقین هوادار استقلال نیستند و با بر هم زدن جو به دنبال درگیری بودند و بلافاصله بعد از درگیری هم با یکی از سایت های معروف مصاحبه کردند. آنها بر این باورند که اگر رفتار این اشخاص از قبل هماهنگ شده نبوده، چرا بعد از درگیری نرفتند و ایستادند برای مصاحبه کردن؟! و اصلا خبرنگار در آن شلوغی این ۳ نفر را از کجا پیدا کرده تا مصاحبه بگیرد؟!

پی نوشت: رسانه پارس فوتبال هیچ یک از این دیدگاه ها را تایید یا تکذیب نمی کند و فقط به بیان روایات صورت گرفته پرداخته است.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اسماعیلی چشمی استقلال اسماعیلی بازیکن استقلال بازیکنان استقلال تراکتور جام حذفی جام حذفی 99 98 جام حذفی فصل 99 98 چشمی دانشگر درگیری استقلالی ها درگیری بازیکنان استقلال درگیری هواداران استقلال دعوای استقلالی ها دیدار پایانی جام حذفی دیدار پایانی جام حذفی 99 98 دیدار نهایی جام حذفی دیدار نهایی جام حذفی 99 98 دیدار نهایی جام حذفی فصل 99 98 روزبه چشمی شکست استقلال فرشید اسماعیلی فرهاد مجیدی فرودگاه فرودگاه مهرآباد فینال جام حذفی فینال جام حذفی 99 98 فینال جام حذفی فصل 99 98 مجیدی محمد دانشگر هوادار استقلال هواداران استقلال باشگاه استقلال پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)
  • لواندوفسکی: مصاحبه گوندوعان در مورد آرائوخو مشکلی نداشت