Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@05:56:47 GMT

همه چیز درباره شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۸۳۸

همه چیز درباره شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن

این شرکت در طول بیش از دو دهه فعالیت، موفق با تامین مواد اولیه ساختمانی و تجهیزات کارگاهی جهت ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی و چندین مجتمع تجاری - اداری در قالب بیش از 400 پروژه شده است. به گزارش پول نیوز، شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن در تاریخ سوم مرداد سال 85 با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گروه سرمایه گذاری مسکن به نمایندگی از طرف بانک مسکن  و با هدف تامین مصالح ساختمانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاسیس و در این راستا طی 14 سال فعالیت خود همواره به عنوان بازوی عملیاتی گروه در تامین مصالح با کیفیت، استاندارد و ارزان قیمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با 66 درصد و بانک مسکن با 34 درصد، سهامداران این شرکت هستند.
در گام اول این شرکت ماموریت دارد تا تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را نرخ ترجیهی و با استفاده از  شبکه توزیع هوشمند با کمترین بهاء در اختیار متقاضیان قرار دهد. و در گام بعدی در تلاش است اولین بازارگاه مجازی کشور در صنعت ساختمان و خدمات وابسته، مرتبط با مسکن را پایه گذاری و راه اندازی نماید.
در واقع شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که ضمن برقراری ارتباط مناسب با معتبرترین تامین کنندگان صنعت ساختمان، قادر با ارائه خدماتی از جمله  تامین مواد و مصالح ساختمانی، تامین ماشین آلات ساختمان سازی ثابت و متحرک به صورت خرید یا اجاره، مشارکت در تولید و توزیع مصالح ساختمانی صنعتی، واردات و توزیع انواع کالاهای ساختمانی و عمرانی به بهترین نحو و با کمترین هزینه می‌باشد.
چشم انداز این شرکت، تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه اینترنتی و قطب خرید و فروش آنلاین  مصالح و ملزومات  و خدمات ساختمانی است.
از مهمترین ماموریت های شرکت می توان به ایجاد رونق در ساخت و ساز مسکن، تامین و مدیریت بهینه زنجیره تامین مصالح ساختمانی، کاهش قیمت بهای تمام شده مسکن، ایجاد بستری نوین جهت عرضه ملزومات ساختمانی، شفافیت در قیمت گذاری و ارائه مصالح ساختمانی با کیفیت (مطابق استانداردهای روز) اشاره کرد.
این شرکت در طول بیش از دو دهه فعالیت، موفق با تامین مواد اولیه ساختمانی و تجهیزات کارگاهی جهت ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی و چندین مجتمع تجاری - اداری در قالب بیش از 400 پروژه شده است.
از مهم‌ترین مزایای شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن توان چانه زنی بالا در مقابل تامین کنندگان به دلیل مقیاس انبوه خرید است که توانسته کمک قابل توجهی به شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها داشته باشد.
 
 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهیلات مسکن مصالح ساختمانی بنیاد مسکن گروه سرمایه گذاری مسکن مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • کمای سیاستی بازار مسکن