Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:19:41 GMT

خریدهای لمپارد از مرز ۲۰۰ میلیون پوند گذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۹۴۱

خریدهای لمپارد از مرز ۲۰۰ میلیون پوند گذشت

هافبک بازیساز تیم فوتبال بایرلورکوزن به صورت رسمی قرارداد خود با تیم فوتبال چلسی را امضا کرد و به ششمین خرید تابستانی این تیم تبدیل شد.

به گزارش مشرق، کای هاورتس بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با عقد قراردادی 70 میلیون پوندی به جدیدترین خرید تابستانی تیم فوتبال چلسی تبدیل شد.

او روز گذشته (جمعه) اردوی تیم ملی آلمان در لیگ ملت‌های اروپا را ترک و به لندن سفر کرد تا تست پزشکی چلسی را انجام دهد و با پذیرفته شدن در این تست قرارداد پنج ساله‌اش با آبی‌پوشان استمفوردبریج را امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تساوی چلسی و برایتون در حضور جهانبخش

هاورتس 21 ساله که دومین خرید آلمانی این فصل چلسی پس از تیمو ورنر بازیکن سابق لایپزیگ است، در حالی به چلسی می‌پیوندد که لورکوزن در ابتدا برای فروش او 90 میلیون پوند طلب کرده بود. چلسی اما توانست رقم پایه قرارداد را 20 میلیون پوند کاهش دهد و در عوض پاداش‌هایی مرتبط با عملکرد بازیکن برای لورکوزن در نظر بگیرد.

بازیکن جدید تیم تحت هدایت فرانک لمپارد پس از عقد قرارداد با چلسی به سایت این باشگاه گفت: «بسیار خوشحالم و مایه افتخار است که به چلسی ملحق شدم. برای من پیوستن و بازی در تیمی بزرگ مانند چلسی یک رؤیا بود که به حقیقت پیوست. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با بازیکنان و مربیان تیم هستم».

با اضافه شدن هاورتس به چلسی پس از نزدیک به دو ماه مذاکره، مجموع ارقام هزینه شده توسط این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال به بیش از 200 میلیون پوند افزایش یافت. پیش از او، بازیکنانی مانند حکیم زیاش، تیمو ورنر، بن چیلول، مالانگ سار و تیاگو سیلوا به آبی‌پوشان لندن پیوسته بودند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فوتبال بایرلورکوزن چلسی لمپارد میلیون پوند تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند

به نقل از سایت لیگ برتر انگلیس، اندی کول و جان تری، اسطوره‌های منچستر یونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر به جمع جاودانگان فوتبال انگلیس پیوستند. اندی کول، مهاجم سابق شیاطین سرخ، و جان تری، کاپیتان سابق چلسی، به عنوان بیست و سومین و بیست و چهارمین عضو تالار مشاهیر، به اشلی کول، مدافع چپ افسانه‌ای آرسنال و چلسی ملحق خواهند شد.

این دو پس از ترکیب آرای هواداران سراسر جهان با آرای پنل جوایز لیگ برتر، از میان فهرستی متشکل از ۱۵ بازیکن سابق انتخاب شدند.

سه عضو جدید در یک مراسم جشن در لندن در روز سه شنبه شناسایی خواهند شد.

کول چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است، با ۱۸۷ گل از ۴۱۴ بازی، آماری که تنها شامل یک پنالتی است. او در فصل ۱۹۹۳/۹۴، ۳۴ گل برای نیوکاسل یونایتد به ثمر رساند تا در اولین فصل خود در لیگ برتر کفش طلا را به دست آورد.

او پس از انتقال به منچستر یونایتد در سال ۱۹۹۵ پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، از جمله سه عنوان متوالی بین سال‌های ۱۹۹۸/۹۹ و ۲۰۰۰/۰۱، و همچنین گل‌های مهمی را در کارزار تاریخی قهرمانی یونایتد به ثمر رساند.

کول گفت: من به همه چیز‌هایی که در فوتبال به دست آوردم افتخار می‌کنم، که به لطف خانواده، مربیان و هم تیمی هایم است و ورود به تالار مشاهیر باعث افتخار من است.

او ادامه داد: فوتبال بازی پر فراز و نشیب است، اما من از تک تک دقایق دوران حرفه‌ای ام لذت بردم. پدرم می‌خواست من کریکت بازی کنم، اما من گفتم: نه بابا، فکر می‌کنم در فوتبال خوب هستم. نگاه کردن به گذشته من همیشه غرور زیادی در من ایجاد می‌کند و لبخندی بر لبانم می‌نشاند.

 کول بیان کرد: دلیل اینکه شما فوتبال بازی می‌کنید و در بالاترین سطح رقابت می‌کنید، کسب افتخارات بزرگ است. کسب این همه جام و پنج لیگ برتر برای من خیلی خاص بود. به دست آوردن اولین بازی من دیوانه کننده بود و بعد از آن فقط می‌خواستم بیشتر برنده شوم.

تری موفق‌ترین کاپیتان چلسی در تاریخ باشگاه است که این تیم را به پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند. او رکورد بیشترین کلین شیت در لیگ برتر را به عنوان مدافع با ۲۱۴ گل در اختیار دارد و با ۴۱ گل از ۴۹۲ بازی در لیگ برتر، پر گل‌ترین مدافع تاریخ لیگ است.

در فصل ۲۰۰۴/۰۵، تری آبی‌ها را به اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر برای ۵۰ سال هدایت کرد و این تیم در فصل بعد تاج لیگ برتر را حفظ کرد. عناوین بعدی در ۲۰۰۹/۱۰، ۲۰۱۴/۱۵ و آخرین فصل تری در استمفورد بریج در ۲۰۱۶/۱۷ دنبال شد.

تری گفت: من بسیار سپاسگزارم که به تالار مشاهیر لیگ برتر رای داده ام. من بازیکنی هستم که مطمئناً هر زمان که به زمین آمدم تمام تلاشم را کردم و این که در این راه شناخته شوم واقعاً باعث افتخار من است.

او ادامه داد: خیلی خوب است که به هم تیمی‌های سابقم پیوستم که قبلاً عضویت داشتند و در همان سالی که اشلی کول بازیکنی باورنکردنی و دوست صمیمی بود، به عضویتش درآمدم.

تری خاظرنشان کرد: من خوش شانس بودم که در رختکن با این همه بازیکن برتر مشترک بودم. کاپیتانی باشگاهی مانند چلسی و دستیابی به آنچه به عنوان یک تیم انجام دادیم برای من بسیار خاص است. لیگ برتر بهترین لیگ جهان است که هر بازیکنی امیدوار است در آن بازی کند و من بسیار افتخار می‌کنم که پنج بار آن را برده ام.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • چرا اعتیاد به خرید افراطی داریم؟
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!