Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:48:49 GMT

آغاز پیش فروش ۹ محصول سایپا از امروز

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۹۶۰

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز شنبه، ۱۵ شهریور آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این طرح که به شیوه پیش فروش مشارکت در تولید خواهد بود، ۶ درصد سود مشارکت یا ۳ درصد سود انصراف تعلق خواهد گرفت.

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ۹ محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس، کوییک دنده‌ای و دو رنگ (کوییک. آر)، تیبا معمولی و تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ در دو مدل معمولی و آپشنال در این طرح عرضه خواهند شد.

زمان تحویل این خودرو‌ها مهر، آبان و آذر سال آینده خواهد بود و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ۱۰ صبح  امروز شنبه پانزدهم تا سه شنبه هجدهم شهریور به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. برچسب ها: پیش فروش ، ثبت نام ، سایپا ، سایت ، محصولات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیش فروش ثبت نام سایپا سایت محصولات پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا