Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:44:56 GMT

غرق شدن دو کودک و جان‌باختن دختر بچه ۱۸ ماهه در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۲۱۹

غرق شدن دو کودک و جان‌باختن دختر بچه ۱۸ ماهه در جهرم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشرو صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیروز جمعه ۱۴ شهریور، دو بار به علت غرق شدگی دو کودک با ۱۱۵ تماس گرفته شد.

وی افزود: در حادثه اول که در ساعت ۱۷:۲۶، به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد، دختر بچه ۱۸ ماهه در روستای نعمت آباد خفر به دلیل افتادن در جوی آب دچار خفگی شده است و کودک فاقد علائم حیاتی بود که توسط تیم اورژانس تحت احیا قلبی و ریوی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس جهرم بیان داشت: متأسفانه با وجود اقدامات و تلاش‌های پرسنل ۱۱۵ و بیمارستان خفر، کودک جان خود را از دست داد.

خوشرو با اشاره به اینکه در حادثه دوم که در ساعت ۱۷.۳۰ به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام شد، گفت: دختر بچه ۱۵ ماهه در منطقه هرموج به دلیل غرق شدن دچار تنگی نفس شدید شده بود که کودک توسط تیم اورژانس پس از اقدامت اولیه و حیاتی به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه حال آن مساعد گزارش شده است.

رئیس اورژانس جهرم در توصیه‌ای، یادآور شد: به هیچ وجه کودکان خردسال خود را کنار تشت های آب، وان حمام، لگن‌ها و یا حوضچه‌های و جوی‌های کوچک آب حتی اگر عمقی کمتر از قد آنها داشته باشند، بدون توجه تنها نگذارید.

رئیس اورژانس جهرم از همشهریان درخواست کرد، برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه بیشتر مواظب کودکان خردسال و معصوم باشید.

کد خبر 5015583

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم غرق شدن اورژانس فارس محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تولد ۱۲۷ نوزاد از روز گذشته ششم فروردین‌ماه لغایت صبح امروز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی، اظهار داشت: از ساعت 07:30 روز گذشته ششم فروردین‌ماه 1403 لغایت 07:30 صبح امروز هفتم فروردین 110 نفر مصدومان تصادفی توسط اورژانس انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس 215 نفر بوده، ادامه داد: مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه 46 نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل 223 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طی این مدت 37 مورد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام شده است، افزود: کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های استان 9 هزار و 486 نفر است.

وی با بیان اینکه بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌های استان 8 هزار و 180 نفر است، گفت: بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌های استان طی این مدت هزار و 297 نفر، بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه 79 نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی 359 نفر است.

احمدی‌نژاد از تولد 127 نوزاد از ساعت 07:30 روز گذشته ششم فروردین‌ماه 1403 لغایت 07:30 صبح امروز هفتم فروردین در استان خبر داد و افزود: اعمال جراحی اورژانسی انجام شده طی این مدت 130 مورد، اعمال جراحی غیر اورژانس 166 مورد و اعزام‌های بین بیمارستانی 38 مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی این مدت تعداد بازدیدهای بهداشتی انجام شده از اماکن استان هزار و 913 مورد بوده است، ادامه داد: مقدار مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده هزار و 487 کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده 4 مورد و تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو 108 مورد بوده است.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • انجام ۶۲۳ مأموریت اورژانس جهرم در تعطیلات نوروز
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • استان فارس / مرگ 5 کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل