Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست‌اندرکاران پرسپولیس پیراهن شماره ۹ که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود را به احسان پهلوان پیشنهاد داده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دست‌اندرکاران پرسپولیس پیراهن شماره ۹ که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود را به احسان پهلوان پیشنهاد داده‌اند.

هر چند احسان پهلوان پیراهن شماره ۱۰ را در تمرین پرسپولیس پوشید، اما لباس‌های تمرینی ملاک نیست و به گفته افشین پیروانی هنوز به صورت رسمی شماره پیراهن بازیکنان تازه‌وارد مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر اینکه وحید امیری هم پیراهن شماره ۱۰ را در صورت ماندن سفارش داده است.

در این راستا شنیدیم دست‌اندرکاران پرسپولیس پیراهن شماره ۹ که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود را به احسان پهلوان پیشنهاد داده‌اند. پیراهنی که در سال‌های گذشته بر تن مهدی طارمی بود. مهدی طارمی در سال‌های حضور در پرسپولیس بهترین و تأثیرگذارترین بازیکن قرمزها بود و در جریان لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم توانست عنوان آقای گلی فوتبال ایران را کسب کند. بازیکنی با استعداد فوق العاده و کمیاب در فوتبال ایران که جدایی او از جمع قرمزها با حاشیه همراه شد، اما طارمی را در مسیر پیشرفت قرار داد. مهاجم بوشهری پس از بازی در لیگ ستارگان قطر و یک فصل بازی در ریوآوه پرتغال توانست توجه باشگاه بزرگ پورتو را جلب کرده و با این تیم قرارداد ببندد.

پس از مهدی طارمی، یک مهدی دیگر وارث پیراهن شماره ۹ شد. ترابی با حضور در پرسپولیس جانشین طارمی شد و توانست بهترین بازی‌های عمر فوتبالش را در لیگ نوزدهم در این تیم انجام دهد. بدون کوچک‌ترین تردیدی مهدی ترابی ستاره لیگ نوزدهم بود. او نه تنها به عنوان یک هافبک ۶ پاس گل داد بلکه توانست ۱۱ گل هم به ثمر رسانده و با گل‌های ۳ امتیازی نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.
حالا مهدی ترابی بزرگ‌ترین شوک را به پرسپولیس وارد کرده و به قطر رفته است، بنابراین پیراهن شماره ۹ پرسپولیس صاحب ندارد. پیراهنی که در دهه ۶۰ متعلق به حمید درخشان بود.

شاید در میان خریدهای جدید پرسپولیس احسان پهلوان بیشترین شباهت را به مهدی ترابی داشته باشد. هر چند ترابی در دو، سه فصل اخیر به مراتب آماده‌تر از احسان پهلوان بوده، اما این بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس زمانی در ذوب‌آهن زیر نظر یحیی گل‌محمدی ستاره اول خط میانی تیم اصفهانی بوده است. البته همان‌طور که نوشتیم احسان پهلوان علاقه خاصی به پیراهن شماره ۱۰ دارد و در ذوب‌آهن اصفهان نیز این پیراهن را پوشیده است.

مشکل، اما اینجاست که وحید امیری قصد ماندن در پرسپولیس را داشته و خواهان پیراهن شماره ۱۰ این تیم شده است، بنابراین احسان پهلوان نمی‌تواند سراغ شماره ۱۰ برود و شاید هم پیراهن شماره ۹ یک توفیق اجباری برای این هافبک تکنیکی باشد.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی احسان پهلوان احسان پهلوان پرسپولیس مهدی ترابی پیراهن شماره ۱۰ پیراهن شماره ۹ احسان پهلوان مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)

 باشگاه پرسپولیس یک طرح گرافیکی به مناسبت تولد مرتضی پورعلی‌گنجی منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس موفق شد سه جام داخلی ایران را بالای سر ببرد و شروعی رویایی با پیراهن سرخ داشته باشد.

با این حال شماره هشت پرسپولیس در شرایطی که وضعیت خوبی در خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی داشت، در بازی تیم ملی برابر قطر برای دومین بار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را تجربه کرد.

مرتضی فصل را از دست داد، اما محبوبیت بالایی در پرسپولیس دارد و هواداران این تیم امیدوار به تمدید قرارداد او و بازگشتش به میادین هستند.

او متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ است و حالا تولد ۳۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد. پرسپولیس به همین مناسبت یک طرح گرافیکی از او منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مارادونا در جشن تولد 51 سالگي‌اش جشن تولد هیجان انگیز پیرزن صدساله (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟