Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@09:08:50 GMT

برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ تقدیم شورای شهر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۰۱۷

برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ تقدیم شورای شهر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: فردا _یکشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۹_ لایحه ششمین برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود تا پس از تصویب در این شورا، برنامه تبدیل به راهبر شهرداری در پنج سال آینده شهر باشد.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان از تیرماه سال ۱۳۹۸ فرآیند تدوین برنامه پنج‌ساله آتی خود تحت عنوان برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را آغاز کرده و در این مسیر جلسات مختلفی را با ذی‌نفعان برنامه برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال ۹۸ شهرداری اصفهان با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی فرآیند ارزیابی برنامه‌های پیشین خود شامل اصفهان ۹۵ و اصفهان ۱۴۰۰ را آغاز کرد و پس از بررسی‌های متعدد و مشورت با مشاورانی از دانشگاه‌های مختلف کشور، فرآیند تدوین برنامه اصفهان ۱۴۰۵ مشخص کرد که از ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ و با ابلاغ شهردار اصفهان به طور رسمی برای اعضای شورای عالی برنامه‌ریزی اصفهان ۱۴۰۵ این فرآیند آغاز شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به فرآیند تدوین برنامه، تصریح کرد: این فرآیند در سه فاز اصلی شناخت، تحلیل و تجویز برنامه‌ریزی و در انتها برنامه اصفهان ۱۴۰۵ در دو قالب برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی تدوین شد.

وی با اشاره به مشخصات اصلی برنامه اصفهان ۱۴۰۵، گفت: در فرآیند تدوین برنامه سعی شده ضمن جلب مشارکت حداکثری ذی‌نفعان در حوزه‌های مختلف از نظرات اساتید دانشگاه، خبرگان و مدیران شهری در دوره‌های مختلف، سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای هماهنگی بیشتر برنامه شهرداری با آن‌ها و کاهش تعارضات استفاده شود.

صادقیان با بیان اینکه در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ سعی شده به جای تمرکز بر برنامه بخش‌های مختلف شهرداری و رصد آن، نتایج مورد انتظار در شهر اصفهان تعیین شده و هر یک از بخش‌های مختلف در راستای این نتایج فعالیت کنند، اظهار کرد: در نهایت میزان حصول به نتایج مورد ارزیابی و رصد قرار گیرد.

وی ادامه داد: با همت تمام حوزه‌های شهرداری فرآیند تدوین برنامه اصفهان ۱۴۰۵ در تیرماه سال‌جاری به اتمام رسید و پس از آن در مردادماه نیز در جلسات شورای راهبری برنامه با حضور معاونان شهردار و مدیران شهرداری، بررسی برنامه انجام گرفت و در انتهای فرآیند نیز شهریورماه در جلسات فشرده شورای عالی برنامه‌ریزی اصفهان ۱۴۰۵ با حضور شهردار اصفهان برنامه مورد تصویب قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: فردا _یکشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۹_ لایحه ششمین برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود تا پس از تصویب در این شورا، برنامه تبدیل به راهبر شهرداری اصفهان در پنج سال آینده باشد.

کد خبر 442460

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری اصفهان کلانشهر مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی فرآیند تدوین برنامه برنامه اصفهان ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان شهردار اصفهان پنج سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود