Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: باید توأمان حضور در مدارس و استفاده از فضاهای مجازی را در آموزش داشته باشیم چراکه جریان زندگی ادامه داشته و باید سعی شود شیوه زیستن با ویروس را یاد بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان قم در واحد آموزشی شاهد نمازی خواه، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی اظهار داشت: بازگشایی مدارس امسال به دلیل بلای عالم‌گیر کرونا، علیرغم فراز و نشیب‌های فراوان با سال‌های گذشته متفاوت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط بحران کشور و استان قم از روز 30 بهمن با شناسایی دو مورد آغاز شد، ابراز کرد: در این شرایط نخستین فضاهایی که تعطیل شدند مدارس و مراکز آموزشی بودند و چون هیچ کشوری تجربه‌ای به‌واسطه ناشناخته بودن این ویروس نداشت، لذا راهبردهای مختلفی از جمله قرنطینه شهرها، اجرای فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، هوشمند و پویا در کشور اجرا شد.

استاندار قم ثمره این اقدامات را در دست گرفتن ابتکار عمل ایران در دنیا دانست و افزود: با همدلی همه ارکان نظام و مردم به‌عنوان محور تمامی تصمیم‌گیری‌ها، این بیماری تا حدی مدیریت و کنترل‌شده است.

وی توجه به سلامت مردم در کنار معیشت آنان و افزایش امنیت روحی و روانی جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه هیچ زمانی برای پایان این بیماری متصور نیستیم باید همزیستی با این بیماری را یاد بگیریم.

حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسما مسئولیت بازگشایی مدارس را برعهده بگیردرعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان دبستانی‌ در مدرسه یک شوخی استزنگ سال تحصیلی جدید در گیلان نواخته شد

سرمست با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت نیز با توجه به عدم تعطیلی باید همزیستی با این ویروس را در پیش بگیرد، یادآور شد: با توأمان حضور در مدارس و استفاده از فضاهای مجازی را در آموزش داشته باشیم چراکه جریان زندگی ادامه دارد و باید سعی شود شیوه زیستن با ویروس را یاد بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش توانست سال گذشته را علیرغم مشکلات جدی با موفقیت به پایان برساند و برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور در کنار دیگر فعالیت نشان داد که مؤلفه‌های ادامه حیات و زیستن در این شرایط وجود دارد و امیدواریم روزی برسد که با ساختن واکسن و نابودی این ویروس شاهد شور و نشاط در مدارس و مراکز آموزشی باشیم.

استاندار قم عنوان کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان برای حفاظت از سلامت فرزندان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت سخت‌ترین شیوه‌نامه‌های بهداشتی را اعمال کنند تا همگان مجبور به رعایت این شیوه‌نامه‌های بهداشتی باشند.

وی ادامه داد: اولیای دانش آموزان نیز در همکاری با آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا بتوانیم مانند دیگر عرصه‌ها که تعطیل نشده است بحث آموزش و پرورش نیز تعطیل نشود.

انتهای پیام/450/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری تمامی تمهیدات برای مدارس قم در شرایط کرونایی اندیشیده شده است سند راهبردی آموزش و پرورش قم تدوین شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری تمامی تمهیدات برای مدارس قم در شرایط کرونایی اندیشیده شده است سند راهبردی آموزش و پرورش قم تدوین شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۲ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۵ قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست / مشکلات خوزستان را اورژانسی دنبال می‌کنیم / برنامۀ هفتم ‌کلی‌گویی نخواهد بود ۶ گزارش| دوگانه «سواد» و «سلامت» پیش روی والدینی که دغدغه دارند/ آغاز سال تحصیلی مدارس و «تدبیری» که گویا اصلاً نیست ۷ مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود ۸ امام جمعه اراک: دشمن جرات هیچ گونه تعدی به کشور را ندارد / در اوج اقتدار نظامی و دفاعی هستیم مهمترین اخبار استانها قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ثبت رکورد ۲۸ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / ویترین متنوع تنها بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی ‌ معاون وزیر آموزش و پرورش: دشمنان بدانند دانش آموزان ایرانی راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه برخی ابهام‌ها ، دلنگرانی‌ها و امیدها فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازگشایی مدارس آموزش و پرورش دانش آموزان ترین اخبار سال تحصیلی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار