Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:21:49 GMT

پلیس راه آهن ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۳۶۸

پلیس راه آهن ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرد

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۲۹ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو متهم توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار حشمت الله ملکی افزود: ماموران پرتلاش و هوشیار پلیس راه آهن در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با تشدید اقدامات کنترلی و رصد جاده‌های خاکی واقع در حاشیه خطوط ریلی هنگام گشت زنی در محور ریلی کرمان ـ راین به راکب یک دستگاه موتور سیکلت  مشکوک می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: با رعایت حقوق شهروندی، حفظ موازین شرعی و قانونی در بازرسی به عمل آمده از ساک دستی همراه متهمان تعداد یک بسته آب بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۹ کیلو و ۴۰۰ صد گرم کشف و با هوشیاری مأموران در بازدید و بازرسی انجام شده از قسمت زین موتور سیکلت تعداد یک بسته دیگر مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی و به عنوان محل نشستن راکب و ترک نشین طراحی شده بود نیز کشف شد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس ملکی با اعلام کشف ۲۹ کیلو گرم مواد مخدراز نوع تریاک، تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمان و مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه سوداگران مرگ شیوه و شگردهای ماهرانه‌ای برای انجام اقدامات شوم خود به کار می برند لکن هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مانع از دستیابی قاچاقچیان به اهداف شوم می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس راه آهن کشور ناجا کشف مواد مخدر توزیع دولتی تریاک پلیس راه آهن مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک