Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:04:19 GMT

قانون ۵ تعویض برای فصل بعد لیگ برتر تصویب نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۵۳۹

قانون ۵ تعویض برای فصل بعد لیگ برتر تصویب نشد

با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس در فصل بعدی رقابت های لیگ برتر قانون ۵ تعویض در هر بازی اجرا نخواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، برخی از تیم ها امیدوار بودند که قانون ۵ تعویض در هر بازی که به خاطر کرونا در ادامه فصل قبل اجرا شد، در بازیهای پیش رو نیز ادامه داشته باشد اما آنها در تلاش های خود ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل بحران ویروس کرونا، قانون ۵ تعویض در هر بازی به طور موقت برای ۹۲ بازی پایانی فصل  ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تصویب شد و تیم ها از آن استفاده کردند. خیلی از تیم های بزرگتر دوست داشتند این قانون ادامه داشته باشد چون نیمکت قدرتمندی داشتند ولی تیم هایی که بازیکنان بزرگی روی نیمکت نداشتند مخالفت خود را با ادامه اجرای این قانون اعلام کردند.

در واقع تیم هایی مانند منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، آرسنال و چلسی تیم هایی  بودند که برای مجاز شدن قانون ۵ تعویض در هر بازی فشار می آوردند.

یورگن کلوپ آلمانی درباره اجرای این قانون گفت: بله. من می دانم که بحث دوباره انجام خواهد شد که این یک مزیت برای باشگاه های بزرگتر است. من از این نظر در مورد آن بحث نمی کنم. من نمی خواهم در این رقابت برتری داشته باشم. ما ۳۸ هفته لیگ برتر داریم و تا آنجا که من می دانم همه مسابقات دیگر تقریباً یکسان خواهند بود. این بدان معنی است و بهتر است شرایط یکسان باشد. 

فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس از هفته آینده شروع می شود و لیورپول مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها امیدوار به تکرار قهرمانی است ولی کار سختی با وجود تیم های قدرتمندی چون منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و آرسنال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس قانون ۵ تعویض در هر بازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم