Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، جزییات برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، جزئیات برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در روز‌های اخیر شایعات و نقل قول‌های بی اساس زیادی درخصوص لغو یا تعویق آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در فضای مجازی و بین دانشجویان پخش شده است که موجب تشویش اذهان دانشجویان عزیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست‌هایی هم از طرف برخی از دانشجویان و تشکل‌های صنفی دانشجویی پیرامون این آزمون‌ها به معاونت آموزشی رسیده است که خواستار به تعویق افتادن این آزمون‌ها شده اند.

ضمن اعلام این مطلب که تمامی درخواست‌ها و نکته نظرات دانشجویان عزیز به دقت بررسی شده و برای ما بسیار حائز اهمیت است، به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند، با توجه به اینکه هیچ تصمیم جدیدی در خصوص آزمون‌های مذکور گرفته نشده و در حال حاضر امکان تغییر در زمان برگزاری این آزمون‌ها با توجه به فرایند سخت و پیچیده آن وجود ندارد، کلیه آزمون‌ها در زمان اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.

از دانشجویان عزیز می‌خواهیم به شایعات بی اساس پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از طریق کانال‌های رسمی و روابط عمومی معاونت دنبال کنند. البته با توجه به شرایط موجود به واسطه شیوع کرونا، از دست اندرکاران برگزاری این آزمون‌ها خواسته شده تا حداکثر تسهیل در این آزمون‌ها با ملاحظه ضریب دشواری سوالات و ساده‌تر کردن آن‌ها به عمل آید تا همه دانشجویان بتوانند بدون دغدغه در آزمون شرکت کرده و نتیجه مطلوب را بگیرند.

همچنین، برای اطمینان از حفظ سلامتی دانشجویان عزیز، از مراکز برگزاری آزمون خواسته شده است تا با رعایت کامل و دقیق و سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی، شرایط برگزاری این آزمون‌ها را به صورت کاملا ایمن فراهم کنند تا با رعایت همزمان پروتکل‌های خود مراقبتی توسط دانشجویان عزیز، شاهد برگزاری موفق و ایمن این آزمون‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون های جامع علوم پایه پیش کارورزی آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان عزیز آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پور عباس در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح شد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پور عباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور