Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی اقدامات شایسته در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در پی اقدامات شایسته در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت با صدور پیامی خطاب به ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان از اداره کل آموزش و پرورش زنجان و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در متن این پیام آمده است:

احتراما ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های شما به درگاه ایزد منان، همانگونه که می دانیم خدمت به دانش آموزان این مرز و بوم به ویژه دانش آموزان عزیز روستایی و عشایری که با محرومیت های مضاعفی مواجه هستند، از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

از این رو ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته جنابعالی در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری و تخصیص پست کارشناسی دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر، خضور شمارا در جمع خانواده معزز عشایر تبریک گفته و از خداوند منان برای شما توفیق روز افزون مسالت دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقدیر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان وزارت آموزش و پرورش کشور کل آموزش و پرورش استان اداره کل آموزش و پرورش روستایی و عشایری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان