Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@18:07:51 GMT

تلاش برای اتمام پروژه جدید زندان کاشان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۲۸۸

تلاش برای اتمام پروژه جدید زندان کاشان

خبرگزاری میزان- مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خواستار توجه جدی مسئولین استانی و شهرستانی جهت رفع مشکلات، اتمام و اجرای انشعابات این پروژه گردید. تاریخ انتشار: 11:28 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۹۷۷

خبرگزاری میزان - عباس رضایی استاندار اصفهان، در سفر به شهرستان کاشان از زندان در دست احداث این شهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان، اصفهانی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولین استان وشهرستان حضور داشتند، گزارشی از روند ساخت این زندان ارائه و پیرامون کمبود‌ها و نیاز‌های این مجموعه بحث و بررسی شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، در این بازدید اظهار کرد: زندان جدید شهرستان کاشان با ظرفیت ۷۵۰ نفر از سال ۸۸ آغاز گردیده است.

وی ادامه داد: این پروژه تاکنون بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال بازیر بنای ۱۲۵۰۰ مترمربع زیر بنا و با پیشرفت ۹۵ درصد همراه بوده، اما بدلیل برخی نیاز‌ها و‌کمبود‌ها و نواقص هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان اصفهان از حوزه قضایی نایین و کوهپایه

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در ادامه با اشاره به محدود بودن فضای خوابگاه‌ها در زندان فعلی شهرستان، خواستار توجه جدی مسئولین استانی و شهرستانی جهت رفع مشکلات، اتمام و اجرای انشعابات این پروژه گردید.

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این بازدید ضمن استماع گزارش و بیان مشکلات در خصوص روند اتمام ساخت پروژه زندان دستورات لازم را برای برطرف کردن هرچه سریعتر آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه